Flere med stooore mager?

tuttemora

Forelsket i forumet
Var stor med førstemann å nå er jeg ca like stor som ved fødsel sist, hvordan er det mulig å bli større nå??
Ååå alle som bryr seg, å herlighet så stor du er! Sikker på at du ikke venter to a? Å dere må vel ha termin samtidig sier dem til venninna mi å meg. Hun har termin nå 16 juli liksom".
Pøh min utblåsning, føler meg ikke fin, bare svææær, å det leggerseg overalt!!

Jeg er faktisk akkurat like stor nå som jeg var da jeg fødte sist eg også! Og det mangler ikke på de kommentarene som du nevner!! Har lagt på meg en del men en kan ikke se det noe annet sted enn på magen så jeg synes det er ok:) verre å tenke på at det er lenge igjen og hvor mye større jeg skal bli :s:s jaigst! Er mest redd for skrekk-merker jeg!!

ganske stor mage her og :)

Jeg føler ikke at jeg har spesielt stor mage, men få
r mange "Nå er det vel ikke lenge igjen ?" Hihi, men kan ikke se føttene mine når jeg ser ned da, så har jo vokst en del de siste ukene ;-)

Jeg føler meg veldig stor, men kommentarene varierer fra at jeg er så liten og nett (men det er stort sett bare fra overvektige), til at jeg er en flodhest, at jeg kommer til å bli diiiiger før hun er ute, og "magen din kommer til å sprekke, den kan umulig vokse to måneder til". Ser ikke selv for meg to hele måneder til, i verste fall enda lenger om jeg går overtid.

Føler jeg har stor mage, men har fått kommentarer om at magen ikke er så stor - så jeg vet ikke hva jeg skal tro jeg..

Var stor med førstemann å nå er jeg ca like stor som ved fødsel sist, hvordan er det mulig å bli større nå??
Ååå alle som bryr seg, å herlighet så stor du er! Sikker på at du ikke venter to a? Å dere må vel ha termin samtidig sier dem til venninna mi å meg. Hun har termin nå 16 juli liksom".
Kommer an på hva stor er :P
Men jeg føler meg stor selv, sikkert bare fordi jeg er førstegangs ! :)

Følte jeg hadde stor mage for noen uker siden da en vilt fremmed kommenterte: Nå er det vel ikke lenge igjen!?
ehm... bare litt over 3 månder til så er vi der.

Nå synes jeg nesten det hr stoppa opp litt, eller...synes magen har forma seg litt, ikke bare en stor deigklump..

Alle gravide får ulik mage. Jeg synes ikke selv jeg er så stor, men får slengt kommentarer hele tiden om at jeg er stor, nå blir du vel ikke større ol...
Og etter hva jeg har hørt er det ganske vanlig å få fortere mage når man blir gravid med nummer to. Og man kan i tillegg bli fortere stor, men ikke nødvendigvis større enn første graviditet :)

Ja jeg har stor mage! Trodde egentlig ikke jeg hadde vokst så mye men når jeg var hos jm på tirsdag, 28u3d var symfyse målet 32 ca og det skal i utgangspunktet være like mange cm som uker.... Men sånn var jeg med gutta og, jeg blir bare gedigen når jeg er gravid :eek:

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

føler meg ikke stor egentlig, men ser ikke beina når jeg står rett opp å ned :p

Back
Topp