Jeg føler meg veldig heldig. Har vært i tvil om jentungen egentlig legger på seg nok for hun sover jo mange timer om natta allerede. Var første natta som var litt våken, men andre natta begynte hun å få litt tillegg på natta, og da har hun begynt å måtte vekkes om morgenen, for hun sover brått 6 timer i strekk ( jeg blir som regel vekt av storesøster rundt klokka 7, og da vekker jeg lillesøster for å gi ho pupp, men selv ikke da er hun så interessert i å spise enda). Hadde hjemmebesøk av helsesøster i dag, og var heldig å få samme helsesøster som jeg hadde til min eldste, og hun er gull verdt, og veldig forståelsesfull, så trenger ingen bortforklaringer for ditt og datt. Hun støtter alle uansett. Første fikk jeg ikke melk til, så ble flaske hele tida, og hun rykka ikke på nesa for det engang. Uansett, minstejenta hadde lagt på seg 220g siden sist veiing, og veier nå godt over startvekta, så mye pupp på dagen, og ei flaske på natta har visst gjort godt for henne. Så da kan jeg fint la henne sove til hun våkner og vil ha mat
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app