Flere med smerter på innsiden av låret?

julestjerne

Blir kjent med forumet
Har smerter i lysken som stråler ut på innsiden av låret, så det er vondt å gå. Noen som har noe lignende? Synes synd på meg selv akkurat nå ja.....[:)]

Jeg tror at det kan være bekkenløsnig.
Jeg hadde det I natt, Hadde vondt nederst I ryggen på halebeinet, Rumpeballene, Mellom lårene og nederst I magen på Sidene...

er det for tidlig å få bekkenløsning i uke 12?

Jeg har smerter fra lysken ned i benet (innsiden av låret), men kun på venstre side. Trodde først at det var lyskestrekk, men det har ikke blitt bedre - nå har det vært i ca 5 uker... Det hender det stråler ut mot siden og bak i rumpeballa....
Er litt redd dette kan være bekkenløsning.
Det er ikke fryktelig vondt, så blir det ikke værre skal jeg ikke klage. Men det er sånn nå at jeg må (bør) sette meg ned for å sette på meg sokker og sko - det er veldig vondt å gjøre det stående nå...

ORIGINAL: BflyW

Jeg har smerter fra lysken ned i benet (innsiden av låret), men kun på venstre side. Trodde først at det var lyskestrekk, men det har ikke blitt bedre - nå har det vært i ca 5 uker... Det hender det stråler ut mot siden og bak i rumpeballa....
Er litt redd dette kan være bekkenløsning.
Det er ikke fryktelig vondt, så blir det ikke værre skal jeg ikke klage. Men det er sånn nå at jeg må (bør) sette meg ned for å sette på meg sokker og sko - det er veldig vondt å gjøre det stående nå...

Jeg har også det, Og fikk vite av legen min at det er Bekkenløsning...

takk Dorothy - hadde glemt denne tråden, så jeg har nettop skrevet en ny... Jaja, dere overlever vel.
Har blitt mer overbevist i dag, for i dag var det vondt!
Skal til legen om 2 uker, så jeg får ta det opp da...

Back
Topp