Flere med småspiste unger?

Tullerusket

Gift med forumet
Synes Jørgen har blitt så kresen & småspist i det siste:( Spiser halvparten av det han gjorde før,å han liker heller ikke det han likte før[X(]
Sliter med å finne på matretter til han. Forslag tas imot med takk[:)]
Flere unger som spiser mindre enn før?

Må kanskje nevne at han fortsatt er full av energi fra morgen til kveld,så er ikke noe i veien med formen.

ingen forslag.. har samme problem[&:]
min spiser grillet kylling, kald fiskepudding og spagettiglass...
ellers går det i pålegg, grøt & rosiner/banan.. Thats it, ikke noen særlig mengder heller..

lucas har spist bra hele tiden, men plutselig ville han ikke ha noe.. varte ca en uke, så begynte han å spise som normalt igjen :)

samme her.
men, i barnehagen spiser hun enda mindre.........

eneste som fenger som pålegg på skiva er makrell i tomat, men hun reagerer på tomaten, så det er ikke ofte hun får.

ellers er grøt stor stas. det faller i smak...

Har samme problem her.
Uansett hva jeg forsøker i matveien så begeistrer det ikke.

samme problem her! men her har han altid vært sånn da!
spiser sjelden noe særlig mengder av noe som helst! og han bytter yndlingsmat helle tiden, så hver gan han er lei en ting må jeg prøve ALT før jeg finner ut hva slags matperiode han er i!

men han spiser faktisk godt i barnehagen da[:-]

Jeg prøvde kyllingfilet til lunjs i dag,DET var populært:)
så da blri det kyllingpålegg på skiva framover:)
Kjedelig når det blir sånn,man blir så oppråd. Vil jo de skal spise å bli sunn,stor å sterk.

ORIGINAL: eLLe*meLLe

Har samme problem her.
Uansett hva jeg forsøker i matveien så begeistrer det ikke.

Vi hadde en preiode her hvor N. spise veldig lite, men den gikk over etter en stund. Lurer på om det var tenner eller noe som påvirket litt.

De fleste barn elsker frukt, så du kan jo passe på at han får en del frukt iløpet av dagen. Maten sånn ellers er nok noe du bare må prøve deg frem på.
Kan komme med et tips som gir masse energi istedet for grøt, bruk havregryn (eller andre gryn) og yoghurt! Det er stor stas til kvelds her hverfall. Da kan du jo også ta oppi ekstra frukt om du vil[:)]

Back
Topp