Flere med sen Mai termin?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Hei .. Jeg er egentlig en juni jente, men har vært på UL og fått termin 28. Mai .. Så da er jeg vel egentlig en Mai jente.. ?? Flere med sen Mai-termin? Jeg fikk 12 dager på overtid sist, så jeg kommer til å fortsette å være på juni, men titter innom her også, om jeg får lov .. :-)

Hei! Da er du en mai-jente ja :) Bare å titte innom her! Bare koselig det :) Velkommen skal du være ;)

Jeg har hele tiden trodd at jeg har ca. termin 30.-31.mai, men siden St.Olavs/Trondheim regner et fullgått svangerskap 40+3 (kanskje nå også resten av Norge?) er terminen min egentlig 1.juni. Men jeg holder meg her inne ihvertfall, har en følelse på å føde før termin, sånn som sist. Også sniker jeg litt på juni innimellom da ;)

I følge mensterminen min så har jeg termin 18 mai, men er blitt flyttet på oul, så terminen min nå er rundt 26 mai frem til oul da jeg får den endelige termin datoen min :)

I følge appen har jeg termin 1 juni,men får vel vite mer på oul 8 januar .kan hende jeg havner på mai allikevel:)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har termin 31 mai. Ble satt i gang 11 dager på overtid sist, og fødte 13 dager over.

Jeg har termin 31mai og 1juni. Holder meg litt på begge forum frem til oul

Sist hadde jeg termin 23. Februar og fikk 6.Mars. Denne gangen har jeg termin 23.mai og får sikkert i Juni.

Mens termin er 28 mai enn så lenge :) har ikke vært på ul enda så den er jo ikke helt klar :)

Termin 25 mai foreløpig, sist fødte jeg en uke før så er vel mulig jeg gjør det igjen.

termin 26 mai,men får ks 14 dager før så er en mai jente uansett, for 3 år siden fikk jeg en gutt 4 juni men termin var 28 mai:)

Back
Topp