Flere med samme følelse...?

Lykke_er_2juma

Betatt av forumet
Sommerfuglene 2017
Hei! :)

Vi venter endelig nr. 2 og graviditetstesten har jo bare blitt sterkere og sterkere fra den første testen Jeg tok som man så vidt kunne se en ekstra strek. Nå kommer det to streker med en gang...

Men, jeg føler ikke Jeg klarer/eller kan glede meg helt over dette enda. (Jeg er i dag ca. 5 +3 i følge disse kalenderen men siden første dag i sist mens er det 6+1). Jeg vet jo ingenting, er det etdukende hjerte inni der? Ikke har jeg så ekstremt mye symptomer heller. Litt stikking i livmor av og til, også litt stikking i puppene. Ellers er jeg trøtt..

Jeg har bare så lyst å finne ut om det er liv der og at jeg virkelig er gravid sånn at jeg kan glede meg over dette. Tror ikke det går opp for meg før jeg evt har vært på tidlig ultralyd og får bekreftet liv.

Flere som har det som meg? ❤️
 
Hei! :)

Vi venter endelig nr. 2 og graviditetstesten har jo bare blitt sterkere og sterkere fra den første testen Jeg tok som man så vidt kunne se en ekstra strek. Nå kommer det to streker med en gang...

Men, jeg føler ikke Jeg klarer/eller kan glede meg helt over dette enda. (Jeg er i dag ca. 5 +3 i følge disse kalenderen men siden første dag i sist mens er det 6+1). Jeg vet jo ingenting, er det etdukende hjerte inni der? Ikke har jeg så ekstremt mye symptomer heller. Litt stikking i livmor av og til, også litt stikking i puppene. Ellers er jeg trøtt..

Jeg har bare så lyst å finne ut om det er liv der og at jeg virkelig er gravid sånn at jeg kan glede meg over dette. Tror ikke det går opp for meg før jeg evt har vært på tidlig ultralyd og får bekreftet liv.

Flere som har det som meg? ❤️
Jeg føler meg nok mer gravid enn deg, er mye kvalm bla. Men, jeg tør ikke å glede meg for mye over det før uke 12 tenker jeg, og ikke før jeg ser hjertet banker på tul når jeg er 8+1... Så er livredd for at det er dødt, noe feil osv. når vi kommer dit. Og ber knerten klamre seg fast daglig :Heartred
 
Hei! :)

Vi venter endelig nr. 2 og graviditetstesten har jo bare blitt sterkere og sterkere fra den første testen Jeg tok som man så vidt kunne se en ekstra strek. Nå kommer det to streker med en gang...

Men, jeg føler ikke Jeg klarer/eller kan glede meg helt over dette enda. (Jeg er i dag ca. 5 +3 i følge disse kalenderen men siden første dag i sist mens er det 6+1). Jeg vet jo ingenting, er det etdukende hjerte inni der? Ikke har jeg så ekstremt mye symptomer heller. Litt stikking i livmor av og til, også litt stikking i puppene. Ellers er jeg trøtt..

Jeg har bare så lyst å finne ut om det er liv der og at jeg virkelig er gravid sånn at jeg kan glede meg over dette. Tror ikke det går opp for meg før jeg evt har vært på tidlig ultralyd og får bekreftet liv.

Flere som har det som meg? ❤️
Ja jeg tenker som deg .
Er egentlig livredd fram til TUL om.2 uker. Mistet i april og nå tenker jeg d verste. Kommer til å holde pusten fram til hun ser et bankende hjerte :Heartpink
Tenkte ikke på d før jeg mistet, for jeg hadde jo aldri opplevd d før . Var bare alle andre som mistet...
Men d går som regel bra får vi huske :Heartpink
 
Jeg føler meg nok mer gravid enn deg, er mye kvalm bla. Men, jeg tør ikke å glede meg for mye over det før uke 12 tenker jeg, og ikke før jeg ser hjertet banker på tul når jeg er 8+1... Så er livredd for at det er dødt, noe feil osv. når vi kommer dit. Og ber knerten klamre seg fast daglig :Heartred

Ja håper det går bra ♥️
 
Hei! :)

Vi venter endelig nr. 2 og graviditetstesten har jo bare blitt sterkere og sterkere fra den første testen Jeg tok som man så vidt kunne se en ekstra strek. Nå kommer det to streker med en gang...

Men, jeg føler ikke Jeg klarer/eller kan glede meg helt over dette enda. (Jeg er i dag ca. 5 +3 i følge disse kalenderen men siden første dag i sist mens er det 6+1). Jeg vet jo ingenting, er det etdukende hjerte inni der? Ikke har jeg så ekstremt mye symptomer heller. Litt stikking i livmor av og til, også litt stikking i puppene. Ellers er jeg trøtt..

Jeg har bare så lyst å finne ut om det er liv der og at jeg virkelig er gravid sånn at jeg kan glede meg over dette. Tror ikke det går opp for meg før jeg evt har vært på tidlig ultralyd og får bekreftet liv.

Flere som har det som meg? [emoji173]️

Har det helt likt! [emoji170]

Jeg tenker bare negativt, null vits i å glede seg, går til helvete uansett! Kommer til å miste, eller så er d ingenting der nå. Vi tar nok TUL om noen uker for å evt få sett om det er noe der, men følelsen av at d ikke er det er stor! Jeg googler kjemisk, sa, ma, bo osv... for troen på at jeg kan oppleve to graviditeter på rad som går bra er så svak! Jeg tenker at med min uflaks, så mister vi! Tenker at vi er av de som opplever d!
 
Jeg skal tror jeg være 6+4 i dag, og jeg har INGEN symptomer, kanskje pittelitt ømme brystvorter å tusen bekymringer ! Det stikker ikke i livmor en gang...føler meg så langt fra gravid som over hodet mulig...har fått henvisning til tul for å finne ut nøyaktig hvor langt jeg er på vei, men tar visst tid å få time...
Kanskje fordi det er barn nr 2..sammenligner alt med forrige gang...
 
Jeg har det ganske likt.
Sambo her er super positiv, og jeg klarer ikke tro det går bra.
Vi har nå kun erfart å miste og blitt/blir utredet for habituell abort.
Så langt har de ikke funnet noe grunn til at jeg aborterer.
Blir jo gravid men mister :(
Har tre små i grav og det setter sine spor..
Blir heldigvis fulgt tett opp og vil få fler tul men angsten sitter hardt ...
Sist mista vi i uke 11og det ble svært dramatisk og farlig da jeg holdt på å blø i hel, endte med akutt operasjon og de var usikker på om jeg kunne få barn igjen...
Til tross for stigende hcg og symptomer (ingen blødning så langt 6+2 ) har jeg status Truende abort og får ikke gjøre noe annet enn å" ruge" som legen sa .
Vet de passer på meg men er så redd hele tiden :(:(
Er ikke lett å slappe av og nyte ...
Ser fram til neste ul og håper å se hjerteblink da., om 2 uker...Første ul så vi ikke annet enn et mørkt rom i livmora, (men det var heldigvis forventet)
huff ble lang syte innlegg detta., men litt godt å få det ut likevel ..
Krysser fingre og tær for oss alle sammen :Heartred
 
Jeg klarer heller ikke glede meg enda. Har opplevd både SA og MA tidligere, samt fullbåren som døde etter to dager, det har satt sine spor. Er små uggen og veldig trett, men venter hele tiden på at «katastrofen» skal inntreffe. Har jo også fått friske barn, så vet det går. Men jeg klaret ikke tenke positivt...[emoji17]
 
Jeg har det ganske likt.
Sambo her er super positiv, og jeg klarer ikke tro det går bra.
Vi har nå kun erfart å miste og blitt/blir utredet for habituell abort.
Så langt har de ikke funnet noe grunn til at jeg aborterer.
Blir jo gravid men mister :(
Har tre små i grav og det setter sine spor..
Blir heldigvis fulgt tett opp og vil få fler tul men angsten sitter hardt ...
Sist mista vi i uke 11og det ble svært dramatisk og farlig da jeg holdt på å blø i hel, endte med akutt operasjon og de var usikker på om jeg kunne få barn igjen...
Til tross for stigende hcg og symptomer (ingen blødning så langt 6+2 ) har jeg status Truende abort og får ikke gjøre noe annet enn å" ruge" som legen sa .
Vet de passer på meg men er så redd hele tiden :(:(
Er ikke lett å slappe av og nyte ...
Ser fram til neste ul og håper å se hjerteblink da., om 2 uker...Første ul så vi ikke annet enn et mørkt rom i livmora, (men det var heldigvis forventet)
huff ble lang syte innlegg detta., men litt godt å få det ut likevel ..
Krysser fingre og tær for oss alle sammen :Heartred

Så fælt. :(

Har du fått medisiner pga habituell abort?
 
Jeg har det ganske likt.
Sambo her er super positiv, og jeg klarer ikke tro det går bra.
Vi har nå kun erfart å miste og blitt/blir utredet for habituell abort.
Så langt har de ikke funnet noe grunn til at jeg aborterer.
Blir jo gravid men mister :(
Har tre små i grav og det setter sine spor..
Blir heldigvis fulgt tett opp og vil få fler tul men angsten sitter hardt ...
Sist mista vi i uke 11og det ble svært dramatisk og farlig da jeg holdt på å blø i hel, endte med akutt operasjon og de var usikker på om jeg kunne få barn igjen...
Til tross for stigende hcg og symptomer (ingen blødning så langt 6+2 ) har jeg status Truende abort og får ikke gjøre noe annet enn å" ruge" som legen sa .
Vet de passer på meg men er så redd hele tiden :(:(
Er ikke lett å slappe av og nyte ...
Ser fram til neste ul og håper å se hjerteblink da., om 2 uker...Første ul så vi ikke annet enn et mørkt rom i livmora, (men det var heldigvis forventet)
huff ble lang syte innlegg detta., men litt godt å få det ut likevel ..
Krysser fingre og tær for oss alle sammen :Heartred
Jeg og har mista flere ganger men vet og jeg kan fullføre, har barn. Men ville ha utredning siden jeg mista flere ganger , ingenting galt. Men så fikk jeg progesteron av hausken, å da gikk Alt helt fint, går på det denne graviditeten og for det er mitt ønske.
 
Husk at det er tidlig enda, og ting forandrer seg mye for mange igjennom et svangerskap ❤️
 
Jo. Da testen viste positiv følte jeg meg glad. Men 1min seinere falt liksom verden sammen litt der jeg satt. Redd for å miste, redd for at mine 2 barn ikke er klar for et nytt familie medlem, redd jeg ikke kommer til å strekke til.
Nå er det blitt bedre og jeg gleder meg. Men jeg er jo uansett redd for å spise feil eller gjøre noe feil slik at jeg mister spiren min.
 
Slik hadde jeg det i januar og februar i år, ble gravid i desember, men klarte ikke å glede meg, og hadde faktisk angst for graviditeten. På en måte så bare viste jeg at det ikke kom til å gå, og når jeg var på ul 14 februar, så vær det ikke noe liv der, da skulle jeg ha vært 10+5.
Denne gangen er det helt motsatt, nå kjenner jeg at jeg gleder meg, selv om jeg er redd for å miste. Men ikke noe slik angst som sist.
 
Slik hadde jeg det i januar og februar i år, ble gravid i desember, men klarte ikke å glede meg, og hadde faktisk angst for graviditeten. På en måte så bare viste jeg at det ikke kom til å gå, og når jeg var på ul 14 februar, så vær det ikke noe liv der, da skulle jeg ha vært 10+5.
Denne gangen er det helt motsatt, nå kjenner jeg at jeg gleder meg, selv om jeg er redd for å miste. Men ikke noe slik angst som sist.


Huff.. Jeg har en sånn følelse nå.. Håper alt går bra nå for deg ♥️
 
Jeg klarer heller ikke glede meg enda. Har opplevd både SA og MA tidligere, samt fullbåren som døde etter to dager, det har satt sine spor. Er små uggen og veldig trett, men venter hele tiden på at «katastrofen» skal inntreffe. Har jo også fått friske barn, så vet det går. Men jeg klaret ikke tenke positivt...[emoji17]
Så grusomt :Heartpink
Kan jeg spørre hvorfor baby døde dagen etter fødsel? Var han syk? Så forferdelig å oppleve
 
Jeg går å tenker det samme nå, har jo erfart å miste tidlig (typ uke 5-6) der mye rundt det å ha mistet men måtte ha hjelp med å få ting ut med piller har liksom satt en liten demper på den tidlige gleden:wtf:
Vi skal ha tidlig ul i uke 12, så får man bare håpe:p

I tillegg så har jeg jo ingen symptomer, bare noen skikkelig rare drømmer å det syns jeg er så skummelt, føler man ikke er gravid da:oops:
Men det var sånn sist graviditet også å jeg fikk jo ei frisk å fin jente :Heartpink
 
Back
Topp