Flere med ryggproblemer alt?

preggysue

Blir kjent med forumet
Hei, er 16,5 uker på vei og har allerede så vondt i ryggen. Er mitt andre sv. skap og sist hadde jeg bekkensmerter de siste månedene. Nå har jeg hatt vondt i korsryggen og nedover på siden allerede i flere uker (hadde kun vondt i symfysen sist). Jeg har vært til en behandling hos akupuntør (første gang jeg prøver det) og skal tilbake i neste uke.

Sliter også enormt mye med hodepine, bør dette gå over eller kan en ha dette hele svangerskapet?

jeg fikk ryggproblemer sist gang og nå ser det ut til at de problemene er tidlig ute :( men de er ikke så gale enda så jeg skal nok forhåpentligvis overleve et par mnd til med jobbing..

det som er problemet nå er at jeg "stivner" og får vondt i ryggen om jeg står og jeg får vondt viss jeg stresser mye. så lenge blodtrykksfall holder seg langt unna så har jeg heller vondt i ryggen ;) 

håper det ikke blir for gale hos deg da, kanskje en tur til fysio hadde vært lurt?

Bekkenet mitt har også begynt å tulle seg. Så lenge jeg ikke går for mye på hardt underlag, ikke løfter og ikke bruker støvsuger eller mopp, så går det mye bedre. Har heldigvis vaskedame, og mannen tar seg av støvsugingen, men spørs om jeg klarer å ta meg sammen når det nærmer seg jul og vinduer, skuffer og skap skal vaskes.... 

Back
Topp