Flere med rare "vaner" under svangerskapet?

June anette

Betatt av forumet
Har fått helt dilla på isbiter. Av alle ting. Sitter å knasker isbiter som bare det. Sikker på at lillegutten kommer til å få kuldesjokk inni dær! :p

Mannens blikk gikk fra spørrende til oppgitt og lettere forvirret da han tidlig i svangerskapet kom hjem og fant en ispinne ved siden av meg og jeg sa at jeg var så kvalm at jeg bare MÅTTE ha en is.
Bare en gravid kan forstå...

June anette skrev:
Har fått helt dilla på isbiter. Av alle ting. Sitter å knasker isbiter som bare det. Sikker på at lillegutten kommer til å få kuldesjokk inni dær! :p

Hadde det samme med nr. 1, hehe

Denne gangen er det ingen ting - so fare .. 

i forrige graviditet så spiste jeg nugatti fra boksen.
spiste og masse kakemenn. bakte selv til og med. spiste ALLE selv. og eg har aldri likt kakemenn før

potetskrell skrev:
i forrige graviditet så spiste jeg nugatti fra boksen.

Neimen fysj da.. Tenk å gjøre noe sånt..

jeg måtte ha 3 grønne og sure epler hver dag. og minst 3 saftposer hver dag.

dahliasmamma skrev:

Hva er saftposer??

Hadde dilla på isbiter sist, og har det denne gangen også. Knasker som en helt, og ender med at jeg må hente dyna for jeg blir så kald. Prøver å dempe det litt, ungen blir vel frysen stakkars....! Og Regia drikkekakao, sånne posjonspakninger. Uten vann. Jeg heller pulveret rett i kjeften, haha, NAM :D

Nr 1 : Knasket stangselleri, tok en god slurk farriss og sniffet skyllemiddel.. altså etterhverandre

Nr2 : Enda mer ekstrem på skyllemiddelflaska... smakte litt også og knasket isbiter som bare det!

og spylevæske!!!! eeeelsket å sniffe det!!

|Frosken| skrev:

dahliasmamma skrev:

Hva er saftposer??

Hadde dilla på isbiter sist, og har det denne gangen også. Knasker som en helt, og ender med at jeg må hente dyna for jeg blir så kald. Prøver å dempe det litt, ungen blir vel frysen stakkars....! Og Regia drikkekakao, sånne posjonspakninger. Uten vann. Jeg heller pulveret rett i kjeften, haha, NAM :D

poser med fryst saft

MÅTTA ha nyco flere ganger daglig fra uke 24?..

Back
Topp