Flere med planlagt ks her?

rampen

Betatt av forumet
Novemberskattene 2014 <3
Flere som vet allerede om man skal ha ks?
Det skal jeg. Har to ks fra før, og må da ha det tredje.

Vet iallfall hva jeg går til, selv om det blir et H... De første par dagene

Jeg har ett sterkt ønske om planlagt ks hvertfall. Har jo ikke fått det innvilget enda, men har snakket med legen om det, og hun er helt enig i at jeg skal inn til samtale om det med riksen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hvordan var det med amming etter du fikk dine selv sleit jeg en stund begge var sugesvake men hadde melk.

Her er det under diskusjon enda. Har hatt en ks og skulle gjern fått oppleve å føde å, men ikke vis det går på bekostning av babyen eller meg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har fått time til Embla-samtale på riksen, så kommer til og ta opp spørsmålet da!
Er livredd for å og få panikkanfall denne gangen og.

Jeg har ett sterkt ønske om planlagt ks hvertfall. Har jo ikke fått det innvilget enda, men har snakket med legen om det, og hun er helt enig i at jeg skal inn til samtale om det med riksen.

Har du vært på oul ennå? Jordmor jeg hadde der, satte meg opp på samtale med en gang.

Har en samtale neste måned om det :rolleyes: Selv tror jeg at det r bare bort kaste tid, fordi jeg r bestemt hva jeg vil ha:p

Har du vært på oul ennå? Jordmor jeg hadde der, satte meg opp på samtale med en gang.

Nei skal på OUL 24 juni.. Kanskje jeg bare skal nevne det da, det hadde jo vært veldig greit om hun bare satt meg opp.

Nei skal på OUL 24 juni.. Kanskje jeg bare skal nevne det da, det hadde jo vært veldig greit om hun bare satt meg opp.

Nevnte ikke spesielt samtalen, men vi kom innpå forrige spørsmål og da nevnte hun det selv.
Men nevn det så absolutt!!!

Hørtes nesten ut som jeg skulle ha, siden de trur ungen blir prematur denne gangen også. Jeg hadde ingen nevneverdige smerter etter KS og var oppe å gikk etter 6-7 timer uten smertestillende :)

Back
Topp