Flere med ofte neseblod, mye slim og nesespraybruk?

UnicornCorn

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Blør veldig lett neseblod, gjort hele graviditeten. Har også en del slim i halsen særlig på morgen. Snyter jeg meg er det snørr med blodklumper i,samme når på dagen. :hungover: Har visst også blitt avhengig av nesespray siden uke 8ca. Bruker den 2-3 ganger i døgnet.

Har akkurat det samme som deg, men bruker ikke nesespray. Vært sånn ganske lenge egentlig (i uke 21 nå).

Samme her - siden start (uke 19 nå). Men bruker saltvannsspray i stedet for nesespray.

Samme her. Blør i nesa hver dag. Må bruke nesespray for å få nok luft (1-2 ganger daglig, siden tidlig i svangerskapet :() får ikke til å puste med munnen, det bare funker ikke for meg! Tror blødningene fra nesa er koblet til nesespraybruken da. Bruker otrivin for barn :) saltvannspray har ingen effekt på meg.

Samme her! Prøver å begrense bruken av otrivin til en gang midt på dagen og en gang rett før jeg legger meg :) Blør i nesen hele tiden, jeg også… Brukt nesespray siden uke 9, er 22 uker nå.. Blir nok otrivin frem til baby kommer tenker jeg haha :)

Prøv sesamolje nesespray i stedet. Jeg brukte den masse når jeg var på sykehuset fordi den tørre lufta tørket ut slimhinnene i nesa mi og gjorde den tett og tørket ut slimhinnene. Funker gull!

Har samme problemet som dere nå. Å bruker denne sprayen for å "fukte" nesa.

Back
Topp