Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jepp! hvor langt er du på vei? Har ingen symptomer, med nr en hadde jeg masse! nesten så man blir bekymra, men er jo enda ganske tidlig. Det eneste er at jeg har lite matlyst.
Jeg har det bare Super deilig og merker det skjer noe magen, så nyter det virkelig <3 Men, det er så også det eneste, noe som passer meg HELT fint !! :-D
Jeg har heller ikke så mange symptomer akkurat. Jeg har ikke kjent noen ting før jeg var på en ganske hard fjelltur i dag. Jeg måtte stoppe flere ganger på tur opp (har vært småtett i nesen siden jeg fant ut at jeg var gravid..) og plutselig ble jeg skikkelig kvalm. Jeg spydde ikke, men sto der i skråningen og vurderte om jeg skulle sette meg siden jeg i tillegg ble ganske så svimmel.
Dog - jeg tror nok dette tilfellet hadde noe med blodsukkeret mitt å gjøre. Jeg spiste sikkert for lite før oppstigningen. Jeg var hos jordmor i går og hun sa at mange gravide slet med at blodsukkeret datt hurtig. Så jeg vil ikke tro at dette er et gravidsymptom som jeg kommer til å "slite med", men jeg tror nok at jeg skal bli flinkere med mellom-måltider.
Jeg kjenner heller ingenting.. Kjenner at det strekker seg der nede av og til, også er jeg oppblåst, men ellers ingenting :) Veldig deilig igrunn, men det er jo slik at jeg har vanskelig for å tro at det faktisk er noe inni der av og til :P
Bortsett fra i kveld, så har jeg hittil hatt få symptomer. Er bare oppblåst og har litt såre brystvorter nå og da...
Har lest her på bv at noen mener at jo mer symptomer , jo sikrere er det at svangerskapet skal gå bra. Har blitt ganske bekymret, men har studert dette litt nå, og funnet ut at dette ikke stemmer
Jeg kjenner heller ikke mye. Er litt uggen og svimmel av og til, men hadde jeg ikke visst at jeg er gravid hadde jeg ikke merket mye til det. Hadde menssmerter rundt IKM men nå er det bare av og til litt strekking eller stikking. Det er jo deilig, egentlig, men skulle ønske og merke litt mer for å virkelig kunne tro det:-)
Nei, bare brystene som er tunge og ømme :-) Trudde jeg hadde fått skikkelig kvalme med oppkast, men det varte jo bare i ca en uke, så lurer på om ikke det var sykdom :P
Ellers lite symptomer og det NYTES! :D
Eg kjøpte meg ein test på jobb nå berre for å virkeleg vise meg sjøl at eg er gravid!! Kan begynne å lure når ein ikkje merker noe til at ein er gravid:-)
har ingen symptomer eg heller..de kom ikkje før uke 6-7 sist gang eg var gravid
. (kvalme+ tisse 100 ganger i døgnet) gjør meg ingenting, for har så mye å gjøre i disse dager
Går nesten og leter etter symptomer selv her. Er veldig tidlig trøtt om kvelden og får litt raskere blodsukkerfall. Bekkenet kjenner jeg er litt vondt, men det ble aldri godt etter forrige svangerskap, så tror ikke det har noe med graviditeten å gjøre... Men sist jeg var gravid begynte symptomene å komme rundt nå.. så venter spent :) Foreløpig nyter jeg å føle meg i fin form! :) Hadde håpet på å klare å holde det hemmelig på jobb til over jul, men det spørs vel. :)
Jeg kjenner heller ingenting, eller det er ikke helt sant for jeg er vanvittig trøtt, men det trodde jeg kunne ha noe med at det nå blir så tidlig mørkt. Forrige gang slo kvalmen inn i uke 7, så jeg regner med at det blir noe lignende denne gangen også. Får bare nyte det så lenge...
Lite symptomer her også. Var noe uvell forrige uke, men har gitt seg. merker at jeg er gravid pga milde mensmurringer av og til, men ellers i fin form. Var i toppform hele forrige svangerskap også. Var en periode veeeeldig trøtt, men har ikke kommet dit enda. Håper å få være frisk og sprek til babyen kommer:)
Skulle ønske jeg kunne si det samme...
Her er det litt kvalme, mye menssmerter og allerede kraftig bekkenløsning.....
og fryktelig trøtt, og manglende matlyst.....