Flere med null energi?

Sommerfugl85

Betatt av forumet
Jeg trodde at denne trettheten skulle gi seg i løpet av de tre første mnd, men jeg er like sliten og trøtt fremdeles :(
Noen tips for hvordan jeg kan få mer energien?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har nesten enda mindre energi nå enn jeg hadde de første 3 mnd, å da hadde jeg lite energi da... :p
Eneste som funker her er faktisk å gå en tur :)
Har hund som gjør at jeg må ut uansett hvor energiløs jeg er å jeg har alltid mye energi etterpå å da får jeg gjort det jeg har utsatt hele dagen for jeg ikke har greid å komme meg utav senga eller dumpa rett nedi sofaen å blitt der :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er helt tom for energi :( Å jeg jobber ikke engang, jeg er hjemme med vesla på 15mnd, i tillegg er jeg så heldig at hun sover like lenge som meg, dvs 10/11... Men på en annen side, burde jeg kanskje lagt meg ;)

Meget lite energi her også, synes det har blitt noe bedre nå i 2 trimester, men føler meg nesten lat. Skal begynne på svømming/bassengtrening for gravide med bekkenløsning i dag og håper det vil gi meg litt mere energi og mindre smerter i bekkenet. Men frisk luft har hjulpet meg litt også.

Jeg er ikke der at jeg sovnet i fart lenger, i sommer var det helt brutalt, men det kommer noen trøttekuler kastende over meg fortsatt, ja. I sta kom sjefen min inn og vekket meg der jeg lå over skrivebordet mitt, fordi jeg hadde "forsovet" meg til et møte. :D Jobber heldigvis i et meget forståelsesfullt miljø. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er nesten mer sliten og trøtt nå som jeg er 22+5 uker enn de tre første månedene. Er normalt for enkelte tror jeg:p

Jeg er helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb, så jeg ligger på sofaen med god samvittighet. Har bare forsont meg med at det er sånn det er å være gravid. I tillegg jobber jeg i barnehage på småbarnsavdeling med 12 barn, så da er det normalt å være sliten. Helgene bruker jeg til å lade batteriene og fjør minst mulig.

Hadde null energi fram til uke 18-19, nå har jeg "vanlig" energi og trenger ikke på langt nær så mye søvn som før. Før måtte jeg sove 8-9 timer om natta i tillegg til et par timer om dagen. Nå kan jeg slite med å få sove om kvelden, og får 5-6 timer søvn, men likevel fungere optimalt hele dagen uten å måtte sove på dagtid :) veldig fornøyd med det!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

null energi. men kan jo si det at når jeg egentlig var sliten og trøtt måtte jeg stå på pga salg av bolig. men er utslitt om dagen. ikke energi til noe som helst

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp