Flere med nesten ingen symptomer?

Mamma med ny spire

Andre møte med forumet
Nå har jeg ikke kommet spesielt langt i graviditeten. Har foreløpig termin helt tidlig i oktober. Men jeg synes det er så rart jeg ikke merker kvalme eller noe som helst? Bare litt mens murringer i magen?

Sist gang jeg var gravid var jeg ganske kvalm og uggen første tida. Håper ikke det er et dårlig tegn. Burde vel heller glede meg over å ikke være kvalm denne gangen 

Hei
Har det slik jeg og. Har nesten ingen symptomer. Kun uteblitt mens og litt oppblåst. Litt ømme bryster, men sist så var det veldig vonde bryster, og kvalm/uvel, pluss ekstrem sliten/trøtt.

Håper det kommer noen snart egentlig, har litt lyst til å kjenne litt mer at jeg er gravid!!! Er jo så glad!!!

Kvalmen ser ut til å komme nå i uke 6. Håper ikke det blir veldig ille!! 

Jeg også var veldig trøtt og sliten sist. Denne gangen her har jeg omtrent fått mer energi etter jeg ble gravid. Kanskje en kan få forskjellige symptom alt etter hvilket kjønn spiren i magen har? emoticon

Lykke til med graviditeten!

Ingen symptomer her. Ingenting! 

mensmurringer og så er jeg oppblåst..  håper jeg slipper morgenkvalmen denne gangen.. Spydde hver morgen til uke 25 sist gang :(

samme her å, kjenne litt av kvalmen, så lurer på om den er på vei. .  men ønsker å kjenne litt:) skal jo kjenne at man er gravid:)

lulan skrev:
samme her å, kjenne litt av kvalmen, så lurer på om den er på vei. .  men ønsker å kjenne litt:) skal jo kjenne at man er gravid:)

Nei takk! Jeg vil ikke kjenne på kvalmen altså. Håper den holde seg langt vekk

Svært lite. Litt støl i magen og hatt et par korte sveip av kvalme.
Men får vel bare nyte at det går så greit foreløbig 

Mamma med ny spire skrev:
Jeg også var veldig trøtt og sliten sist. Denne gangen her har jeg omtrent fått mer energi etter jeg ble gravid. Kanskje en kan få forskjellige symptom alt etter hvilket kjønn spiren i magen har? emoticon

Lykke til med graviditeten!

Jeg har ikke vært gravid før, men jeg er også veldig opplagt. Men vet ikke om det er en blanding av mye spenning rundt dette. Hehe... Men tar alt jeg får, positivt som mindre positivt emoticon

Back
Topp