Flere med nattvåkne huleboere?

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Jenta mi er aktiv på dagtid også, men ho blir helt spinnvill hver eneste natt. Våkner av ho og må innrømme det er ganske så slitsomt med et kranglete bekken, en sønn på snart 2 år som også kan våkne på natten og en snorkete samboer :hilarious:

Flere med barn i magen som er mest aktive om natten?

Så absolutt!!!!

En veldig aktiv krabat som holdt meg våken i timesvis i natt igjen. Han byttet på og holde meg våken sammen med 1 åringen ;)
Vi har slitt med omgangssyke i noen dager nå, og det gjør nok at jeg sover ekstra lett i tillegg :o

Så absolutt!!!!

En veldig aktiv krabat som holdt meg våken i timesvis i natt igjen. Han byttet på og holde meg våken sammen med 1 åringen ;)
Vi har slitt med omgangssyke i noen dager nå, og det gjorde at jeg nok sov ekstra lett i tilegg

Uff, omgangssyken er det verste som er... Må være utrolig slitsomt å våkne av enten babyen eller 1-åringen :-( Håper du får slappet godt av i dag <3

Uff, omgangssyken er det verste som er... Må være utrolig slitsomt å våkne av enten babyen eller 1-åringen :-( Håper du får slappet godt av i dag <3
Vi er 4 sløve på sofaen :)
Jeg med to oppå meg, og Far selv i andre enden i fred :eek:
Sånn går no dagen :p
Håper vi er friske igjen til mandag i alle fall :p

Mine er ikke så våkne på natten, men de har skikkelig forskjellig døgnrytme :p veldig merkelig å kjenne på :p babyen på venstre våkner først, og våkner mellom 07 og 08 hver dag. Og babyen til høyre holder det gående ganske sent på kveldstid <3 skal bli spennende å se om de holder på sånn når de kommer også :p <3

Leste denne tråden i går og tenke «takk og lov for at hun hvertfall holder fred om natten!». Og hvem våknet kl 05:30 i dag av Party i magen....? Joda, det var meg... :shifty:

Back
Topp