Flere med mye murringer?

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Er 6+4 idag. Nå i helgen har det vært mye murringer, samt som om jeg har trent magemusklene...også økt utflod. Flere som har det slik i denne perioden? Er jo 16år siden jeg var gravid sist:hilarious:

Jeg hadde mye murringer helt i starten (uke 4 og 5), og i uke 5 kom kvalmen, men da ga heldigvis murringene seg :p Nå er jeg 10+0, og kjenner av og til små stikk, men ikke noe murringer lenger. Men de kommer vel tilbake

Jeg hadde også mye murringer i starten, men de ga seg når kvalmen kom midt i uke 5. Nå er jeg 6+6 og kjenner stikk innimellom og strekk i magen når jeg nyser osv. :hilarious: Men murringene tidligere var helt sinnsyke!

Kjenner også murringer iblant, forventer hele tiden at det skal begynne å blø, men har ikke gjort det hittil :happy: Har også en sånn stølhetsfølelse nederst i magen. 6+4 i dag.

Jeg har nesten ikke murringer lenger nå, men mye utflod. Som el slim egentlig, vannaktig. Hadde sånn sa jeg var gravid med første også, måtte bruke truseinnlegg hele svangerskapet.

Er 5 uker nå.

Mye murringer i starten. Er nå 10+1 og murringer er kommer litt tilbake. Mer ømt. Er vel ligamentsmerter :)

Har mye murringer jeg også, går liksom bare å venter på mensen. Heldigvis holder den seg unna :) tenk så mye som skjer nedi der om dagen <3 7+1

Er 6+4 idag. Nå i helgen har det vært mye murringer, samt som om jeg har trent magemusklene...også økt utflod. Flere som har det slik i denne perioden? Er jo 16år siden jeg var gravid sist:hilarious:
Økt utflod her og! 6+2. Og det murres og romsteres i magen. Ikke godt å vite om jeg er sulten, har mageknip, eller bare må på do. Så jeg veksler på å spise masse små måltider, gå på do i tilfelle det er det jeg trenger, og å ligge med varmeflaske på magen.

Økt utflod her og! 6+2. Og det murres og romsteres i magen. Ikke godt å vite om jeg er sulten, har mageknip, eller bare må på do. Så jeg veksler på å spise masse små måltider, gå på do i tilfelle det er det jeg trenger, og å ligge med varmeflaske på magen.
Åh varmeflaske var lurt! :)

Lure tips, har det helt likt! Har sagt flere ganger at det føles som jeg har smertene fra omgangssyke i magen!

Lure tips, har det helt likt! Har sagt flere ganger at det føles som jeg har smertene fra omgangssyke i magen!
Jepp akkurat slik føles det...i helga har d vært mye, håper det gir seg snart.
Skulle kle på meg nå for å dra på jobb: joggebukse ble det:hilarious: klarer ikke jeans

Hadde mye murringer de første to ukene, så har det roet seg litt. Men når jeg må på do nr 2 får jeg skikkelig ubehag i magen i forkant. Men har bakovervendt livmor og innbiller meg at livmoren ligger opp mot tarmen:hilarious:

Hadde mye murringer de første to ukene, så har det roet seg litt. Men når jeg må på do nr 2 får jeg skikkelig ubehag i magen i forkant. Men har bakovervendt livmor og innbiller meg at livmoren ligger opp mot tarmen:hilarious:
Har samme problematikken, men har fremovervendt livmor. Men pga ivf var magen ganske stor da jeg ble gravig pga alle eggposene. Så lurer på om det bare er veldig trangt der.

Jepp akkurat slik føles det...i helga har d vært mye, håper det gir seg snart.
Skulle kle på meg nå for å dra på jobb: joggebukse ble det:hilarious: klarer ikke jeans
Endelig noen som føler det likt! :p hos meg var det aller verst helt i starten, da hadde jeg det konstant. Nå kommer det bare som bølger i rykk og napp. Våkner ofte av det om natten også :(
Hehe, ser den! Jeg har kriget med jeansene mine de siste ukene. Nå tror jeg jeg må på shopping og finne noen litt fine løsere bukser. Sitter på kontor og har helst lyst å sitte med knappene oppe :p

Back
Topp