Krepsen1983
Forelsket i forumet
Er 6+4 idag. Nå i helgen har det vært mye murringer, samt som om jeg har trent magemusklene...også økt utflod. Flere som har det slik i denne perioden? Er jo 16år siden jeg var gravid sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Økt utflod her og! 6+2. Og det murres og romsteres i magen. Ikke godt å vite om jeg er sulten, har mageknip, eller bare må på do. Så jeg veksler på å spise masse små måltider, gå på do i tilfelle det er det jeg trenger, og å ligge med varmeflaske på magen.Er 6+4 idag. Nå i helgen har det vært mye murringer, samt som om jeg har trent magemusklene...også økt utflod. Flere som har det slik i denne perioden? Er jo 16år siden jeg var gravid sist
Åh varmeflaske var lurt!Økt utflod her og! 6+2. Og det murres og romsteres i magen. Ikke godt å vite om jeg er sulten, har mageknip, eller bare må på do. Så jeg veksler på å spise masse små måltider, gå på do i tilfelle det er det jeg trenger, og å ligge med varmeflaske på magen.
Lure tips, har det helt likt! Har sagt flere ganger at det føles som jeg har smertene fra omgangssyke i magen!Økt utflod her og! 6+2. Og det murres og romsteres i magen. Ikke godt å vite om jeg er sulten, har mageknip, eller bare må på do. Så jeg veksler på å spise masse små måltider, gå på do i tilfelle det er det jeg trenger, og å ligge med varmeflaske på magen.
Jepp akkurat slik føles det...i helga har d vært mye, håper det gir seg snart.Lure tips, har det helt likt! Har sagt flere ganger at det føles som jeg har smertene fra omgangssyke i magen!
Har samme problematikken, men har fremovervendt livmor. Men pga ivf var magen ganske stor da jeg ble gravig pga alle eggposene. Så lurer på om det bare er veldig trangt der.Hadde mye murringer de første to ukene, så har det roet seg litt. Men når jeg må på do nr 2 får jeg skikkelig ubehag i magen i forkant. Men har bakovervendt livmor og innbiller meg at livmoren ligger opp mot tarmen
Endelig noen som føler det likt! hos meg var det aller verst helt i starten, da hadde jeg det konstant. Nå kommer det bare som bølger i rykk og napp. Våkner ofte av det om natten ogsåJepp akkurat slik føles det...i helga har d vært mye, håper det gir seg snart.
Skulle kle på meg nå for å dra på jobb: joggebukse ble det klarer ikke jeans