Flere med mye kynnere og murringer her?

Alle gode ting er 3!

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Føler jeg har det konstant! Det murrer skikkelig i både rygg og mage. Spiller ingen rolle om jeg sitter, står, ligger eller går.. våkner på natten av det også. Hadde kynnere med de to andre også, men ikke på denne måten. Er utrolig slitsomt! Er henvist til ultralyd for sjekk av livmorhals, men ikke fått time enda. Kommer kanskje i posten i morgen. Er 34+6 i dag og det blir bare verre til lengre jeg kommer. Har født de andre to på overtid, så er vel egentlig ikke engstelig for at det skal skje noe enda heller.. noen flere?[emoji846]
 
Kjenner murringer innimellom. Faktisk ikke kjent så mye kynnere denne gangen. Har blitt mindre for hver gang...Murringer har startet tidligere da, men er ikke så ofte. Født begge mine på overtid og, og forrige ble satt igang pga overtid 10 dager over

Begge deler kan være normalt, og tegn på modning, men det kommer vel an på hyppighet osv mtp sjekk.
 
Magen er konstant hard mens jeg står og går, men det har den vært siden uke 18 ca.. mem den siste uka har det begynt å murre litt i mage og rygg, og det stikker fælt nedentil.
Virker som at magen holder på å synke også, har plutselig bedre plass i bhen og er lettere i pusten [emoji4]
 
Har det helt likt deg. Mye murringer og sterke, vonde menssmerter. Av og til prøver jeg å huske tilbake hvordan rier kjentes ut for å sammenligne[emoji28] det er ganske vondt til tider, mest når jeg legger meg for kvelden, natten og morgenen. Har blitt verre med tiden, i dag er det konstant med murringer og innimellom sterke menssmerter :/ 35+1 i dag [emoji177]
 
Jeg er 36+1 i dag [emoji4]. Hatt mye kynnere og nedpress i forbindelse med hektiske vakter på jobb, men nå ble jeg sykemeldt.. I natt ble jeg holdt våken av murringer i bekken og korsrygg samt kynnere når jeg snudde meg.. For min del var det sånn det startet med første.. Da hadde jeg litt vannavgang på morgenen og det har jeg ikke hatt nå [emoji4]
 
Mye kynnere, de kommer med en gang jeg er i aktivitet eller stresser. Ikke så mye murringer, men smerter i bekken og rygg. Ikke alltid det er så lett å kjenne forskjell på hva som er hva synes jeg. Er 35+2
 
Jeg har også mye kynnere, men det har jeg hatt over halve svangerskapet, så begynner å bli ganske vant nå. kan ikke si jeg har kjent at de endrer seg heller, og håper de ikke gjør det enda, for da aner jeg ikke hva jeg gjør..
 
Jeg har også mye kynnere og har hatt det siden 5. Måned ca. De siste ukene har jeg også begynt å kjenne på murringer, sånn som i starten på svangerskapet. Det kommer ikke så ofte men av og til. Det stikker også mer nedentil og "svir" litt av og til også. Fikk bekreftet på vekstkontroll at den lille ligger med hodet nedover så det kan kanskje være det som kjennes og:happy:
Er i uke 33 i morgen.
 
Tusen takk for svar alle![emoji8] vi får satse på det er modning på hele gjengen! Virker iallfall som det er kommet for å bli her. Har hatt mye kynnere hele tiden, men mensmurringene har kommet nå i senere tid. Veldig spennende uker fremover! Skal til lege i morgen og er litt spent på om hun festet seg i går. Var mye romstering der nede og i dag føles bekkenet litt mer stabilt. Fortsatt vondt, men noe er annerledes likevel. Hun skal få komme i uke 37, men ikke før og helst ikke overtid denne gangen[emoji23] har forresten mye slimete utflod også for tiden[emoji85]
 
Magen er konstant hard mens jeg står og går, men det har den vært siden uke 18 ca.. mem den siste uka har det begynt å murre litt i mage og rygg, og det stikker fælt nedentil.
Virker som at magen holder på å synke også, har plutselig bedre plass i bhen og er lettere i pusten [emoji4]

Min mage har også sunket[emoji846]
 
Sikkert fordi jeg nevnte her at jeg ikke har hatt så mye kynnere, men nå i natt har jeg våknet pga masse kynnere :eek: haha
Spent på ul på onsdag.

Magen min sank for et par-tre uker siden, og det skjedde vel ganske tidlig sist gang og. Er 35+6 i dag :)
 
Hvor langt er dere på vei når magen har sunket? Pleier å skje ca 4 uker før fødsel, eller..?

Varierer en del tror jeg [emoji4]. Sist sank den noen dager før fødsel og fødte 39+4, denne gangen merket jeg magen sank for noen dager siden og er nå 36+2 [emoji4].
 
Hvor langt er dere på vei når magen har sunket? Pleier å skje ca 4 uker før fødsel, eller..?

Er i uke 35 nå. Har skjedd siste dagene. Men det varierer nok hvor lang tid det tar før det blir fødsel fordi. Tror det har skjedd et par uker før med de andre to[emoji846]
 
Sikkert fordi jeg nevnte her at jeg ikke har hatt så mye kynnere, men nå i natt har jeg våknet pga masse kynnere :eek: haha
Spent på ul på onsdag.

Magen min sank for et par-tre uker siden, og det skjedde vel ganske tidlig sist gang og. Er 35+6 i dag :)

Hehe! Morro! Kynnere er gode tegn det da[emoji846] og du er jo snaaart i uke 37 i tillegg! Jeg skal begynne med modningsakupunktur fra uke 36. Er så spennede tid dette her! Jeg venter også på time til ul. Håper den viser modning!
 
Helt likt som deg.. er så fryktelig sliten om dagen:( skal si dette svangerskapet tar på..
 
Helt likt som deg.. er så fryktelig sliten om dagen:( skal si dette svangerskapet tar på..

Har vært et tungt svangerskap her også. Har vært utrolig sliten hele veien! I dag er det skikkelig tak i kynnerene, kjenner dem godt i ryggen og symfysen. Håper det ikke blir sånn i mange uker.
 
Har det samme her :p
Har vonde kynnere og magen strammer seg godt og murringer...murrer godt i både mage og rygg også 33+2 i dag :)
Har også masse stikking og nedpress.
 
Last edited:
Har det samme her :p
Har vonde kynnere og magen strammer seg godt og murringer...murrer godt i både mage og rygg også 33+2 i dag :)
Har også masse stikking og nedpress.

Samme her, masse nedpress! Men jenta mi har ikke festet seg enda. Var til lege i dag. Håper alle plagene fører til effektive fødsler![emoji16]
 
Back
Topp