Flere med mye brun utflod/gammel blødning?

Newbii

Blir kjent med forumet
Himmelbarn
Hei!

Jeg er i dag 5+6 og på lørdag fikk jeg litt friskt blod uten klumper på papiret når jeg var på toalettet. Hadde ingen smerter eller kramper i forbindelse med blødningen og den gikk raskt over. Opplevde også at det var litt rester av gammelt blod som kom på papiret resten av kvelden, men ingen store mengder. Kun synlig på papiret. De siste 3 dagene har jeg periodevis hatt en del brun utflod. Skal sies at jeg har vært plaget med økt utfloden fra starten av graviditeten, men det er først de siste dagene den har vært farget. Jeg er så nervøs for at det kan være noe galt eller at det er starten på en SA/MA. Har hatt en MA tidligere i uke 13, men da hadde jeg ingen blødning/brun utflod eller tegn på at noe var galt før det ble oppdaget på ultralyd. Har vært hos legen i dag og målt HCG som skal måles på nytt over helgen. Kvalmen har bare blitt verre siden helgen, så jeg føler meg fortsatt gravid. Er det noen av dere som opplever det samme som meg nå og som har fått bekreftet at alt er fint med den lille? Blir kjempe glad for svar.

Hei :) Jeg hadde to små blødninger i uke 5+5 og 6+3. Etter disse blødningene hadde jeg brunt utflod i ca. en ukes tid etterpå. Var på to ultralyder, den første i uke 5+3 pga at jeg hadde så vondt i magen. Den viste at alt sto bra til, men vi kunne ikke se noe foster. Neste UL var jeg på 6+2, da fant vi et bankende hjerte. Blødningene kan komme av at man har slimhinner som er ekstra sensitive. Så det trenger ikke være en SA selv om man blør litt :) Håper det går din vei:Heartpink

Hei :) Jeg hadde to små blødninger i uke 5+5 og 6+3. Etter disse blødningene hadde jeg brunt utflod i ca. en ukes tid etterpå. Var på to ultralyder, den første i uke 5+3 pga at jeg hadde så vondt i magen. Den viste at alt sto bra til, men vi kunne ikke se noe foster. Neste UL var jeg på 6+2, da fant vi et bankende hjerte. Blødningene kan komme av at man har slimhinner som er ekstra sensitive. Så det trenger ikke være en SA selv om man blør litt :) Håper det går din vei:Heartpink
Tusen takk for svar Milla_mor :)Det er betryggende å høre om andre i samme situasjon, selvom man aldri kan vite helt sikkert.

Jeg blødde en mindre mengde friskt blod 4+0 Og 4+2. Tok hcg samme dager, fin økning. Tul 7+2 viste vitalt embryo. En mindre blødning behøver ikke bety noe.

Jeg hadde en blødning tidlig i uke 5, det var brunt utflod med små klumper. TUL viste at alt sto fint til med babyen :)

Jeg hadde masse masse brunt i flere uker etter fossblødninger med klumper og alt i uke 6 og 7, og jeg er nå i uke 13 med en sprellefant

Blødde litt da jeg var gravid med begge guttene. I uke 5 og uke 6. I følge UL I uke 6 så alt bra ut og det var bankende hjerte begge gangene. Fikk litt ro i sjela da.

Tusen takk for svar alle sammen:) Godt å vite man ikke er alene og at det som oftest går bra med slike småblødninger.

Tusen takk for svar alle sammen:) Godt å vite man ikke er alene og at det som oftest går bra med slike småblødninger.
Lykke til videre, satser på det er uskyldig. Hadde selv litt brunt utflod, men enda ikke vært på UL så venter spent.

Jeg har hatt konstant brun utflod siden jeg skulle ha mens ca. Noen ganger pittelitt rosa. Er 7 uker nå, og endelig har det stoppet. HCG prøver viser at det utvikler seg i riktig retning :) Satser på at det går veien :) :D

Oppdaget litt brun utflod idag jeg også, ble veldig redd. Ser at hos de fleste trenger det ikke være negativt, men kan være. Jeg bare krysser fingrene, og prøver tenke at "mister jeg så mister jeg og går det bra så går det bra"..prøver være litt "tøff" istedenfor være redd.. men er ikke lett

Jeg fikk brun utflod allerede 2-3 dager etter at jeg hadde eggløsning, så jeg tenkte at det ikke ble noe av.. fikk ikke forventet mens og fant ut at jeg var gravid! Hadde brun utflod som kom og gikk helt frem til uke 7-8. Da var jeg hos fastlegen, som ville at jeg skulle på TUL for å sjekke at embryoet lå på rett plass ( at det ikke var graviditet utenfor livmor), og embryoet lå på rett plass! Nå er jeg i uke 16+2 og alt går bra:)

Nei, men jfg har mye el slim aktig utflod, vannaktig. Det er så plagsomt. Husker jeg brukte truseinnlegg hver dag under første svangerskapet.

Jeg hadde blødning i uke 9, blanding av gammelt og nytt blod pluss slim. Men her sitter jeg med en to måneder gammel baby :)

Jeg blødde brunt blod med litt rødt i inn i mellom i 1,5 uke. Trodde jeg hadde mensen helt til jeg fant ut jeg var gravid. Men dette var i uke 6 da. Alt fint på TUL. Og alt fint på TUL igjen i uke 10

Back
Topp