Flere med morkake foran åpningen?

AstroNautet

Elsker forumet
Assistert-jentene
MayDay2021
Var på ul ved sykehuset denne uken for å sjekke morkakeplassering og den ligger desverre fremdeles veldig foran åpningen, såpass at den ikke har sjanse til å flytte seg nå tror de. Så nå er ny ul bestilt om 4 uker med lege, der dato for keisersnitt vil bli satt opp (1.2-2 uker før termin). Ble også advart om mulighet for blødninger nå fremover og at dette kan ende i akutt ks. Ble bedt om å pakke fødebagen nå, så nå har vi iherdig vasket babyklær og kokt smokker siste dagene.
Men har noen flere vært borti dette før og har noen erfaringer å dele? Litt nytt for meg...
 
Hei. Jeg hadde det med forrige og har det igjen denne gangen også. Skjedde ingenting i forkant så ble planlagt keisersnitt. Har ikke hatt noe blødninger eller lignende denne gang heller så er bare obs på dette.

Planlagt keisersnitt gikk veldig fint og gruer meg ikke til å gjøre det igjen. Du er uthvilt og klar i forkant for du vet når det skal skje og det er før termin så du er ikke helt sprekkeferdig som de som må gå to uker over tiden.
 
Hei. Jeg hadde det med forrige og har det igjen denne gangen også. Skjedde ingenting i forkant så ble planlagt keisersnitt. Har ikke hatt noe blødninger eller lignende denne gang heller så er bare obs på dette.

Planlagt keisersnitt gikk veldig fint og gruer meg ikke til å gjøre det igjen. Du er uthvilt og klar i forkant for du vet når det skal skje og det er før termin så du er ikke helt sprekkeferdig som de som må gå to uker over tiden.
Så godt å høre en god historie! :Heartred Bra det går fint å gå uten blødninger og få planlagt ks. Ble litt skremt da både sykehuset og jordmor to dager etter advarte veldig om blødninger og akutt ks, har virkelig ikke lyst å oppleve det igjen (tvillingene er født prematurt med akutt ks).
 
Back
Topp