Flere med modning på gang?

Da har jeg akkurat vært et døgn på føden. Startet med regelmessig kynnere som ble sterkere, trudde jo at fødselen var i gang men det stoppet opp ca 12 timer etter st det startet. Men har helt avflatet livmorhals og 1cm åpning. Så det var vel modningsrier tenker jeg :/ er hjemme igjen nå og lite som skjer. Er i uke 35+3. Med mitt tredje barn. Hpåper ikke jeg må gå helt frem til termin ::/

Da har jeg akkurat vært et døgn på føden. Startet med regelmessig kynnere som ble sterkere, trudde jo at fødselen var i gang men det stoppet opp ca 12 timer etter st det startet. Men har helt avflatet livmorhals og 1cm åpning. Så det var vel modningsrier tenker jeg :/ er hjemme igjen nå og lite som skjer. Er i uke 35+3. Med mitt tredje barn. Hpåper ikke jeg må gå helt frem til termin ::/
Slitsomt om man må gå lenge med sterke kynnere og maserier, men håper du kommer deg til uke 37 i alle fall!:) Her skjer det ikke stort, 37+1 i dag, så må gjerne komme snart selv om jeg ser for meg overtid!

Spennende:-) Har hørt så mye forskjellige om de som har åpning og er moden :-) Noen går frem til termin og noen får en pause også starter det på ann igjen for fullt :-) Håper på det siste for deg selvom kanskje det beste er at lille blir i magen noen uker til siden de regnes som premature før uke 37 :-) Lykke til

I dag har jeg hatt stikninger på høyre side av underlivet. Vanskelig å forklare, har ikke kjent noe sånt før. Det var kanskje tegn på modning? Var vondt, så jeg greide ikke å gå før det gikk over.

I dag har jeg hatt stikninger på høyre side av underlivet. Vanskelig å forklare, har ikke kjent noe sånt før. Det var kanskje tegn på modning? Var vondt, så jeg greide ikke å gå før det gikk over.
Har også en del stikninger, leste et sted at det er babyen som presser nedover :)

Oog der må jeg melde meg inn i klubben. 34+6 krysser fingre for at han holder seg inne noen uker til. :eek:

Kontroll i dag, og fikk sjekket for åpning. Har 2-3 cm åpning! :D Kan fortsatt ta flere uker, men alle fødselstegn er mer enn velkommne:p:D
37+1 i dag

Kontroll i dag, og fikk sjekket for åpning. Har 2-3 cm åpning! :D Kan fortsatt ta flere uker, men alle fødselstegn er mer enn velkommne:p:D
37+1 i dag
Oi, så spennende!:) har aldri fått sjekket åpning på kontroll. Ba du om det? Skal på kontroll i morgen, er da 37+4.

Oi, så spennende!:) har aldri fått sjekket åpning på kontroll. Ba du om det? Skal på kontroll i morgen, er da 37+4.
Har aldri fått sjekket d selv, men de på sykehuset sa at det er ganske vanlig at jordmor kan sjekke etter åpning på kontroll!:) Så da spurte jeg i dag, og det var absolutt ikke noe problem. Hun sa at hun kan sjekke åpning akuratt når jeg vil, også hvis jeg har en natt med mye kynnere, og jeg er usikker på om det er noe på gang, kan jeg komme til henne for sjekk, istede for å ta bomtur til sykehuset! Så absolutt bare å be om det!:D

Her begynner faktisk slimproppen å gå i oppløsning. Hjelpes for en utflod :mad: Har fått økende mensmurringer, men de kommer og går uregelmessig. Håper helst jeg klarer å gå tre uker til.
34+6 i dag, men når jeg vet at terminen er en uke for tidlig vil jeg helst gå til 38+0 som reelt blir 37.

Her begynner faktisk slimproppen å gå i oppløsning. Hjelpes for en utflod :mad: Har fått økende mensmurringer, men de kommer og går uregelmessig. Håper helst jeg klarer å gå tre uker til.
34+6 i dag, men når jeg vet at terminen er en uke for tidlig vil jeg helst gå til 38+0 som reelt blir 37.

Er masse utflod slimproppen? I såfall er det den som har kommet leeeeeenge her nå :p

Du får legge bena på sofaen og ta det med ro fremover nå så det ikke starter noe helt enda :)

jeg er 3 gangsgravid, 37 uker på søndag. Hodet har vært festet i ca 2 uker, og har mye modningsrier/ kynnere. Alt er veldig annerledes fra mine tidligere svangerskap! Veldig spent på når lille faktisk kommer, kjenner jeg blir lurt titt og ofte pga sterke og regelmessige kynnere/ modningsrier. Tror jeg skal få jordmor til å sjekke etter åpning når jeg skal på kontroll på mandag, er så redd for veldig rask fødsel, og å ikke rekke fødestuen! Flere som har modning på gang?
Er 35+6 i dag, og har de siste to ukene hatt en del kynnere og nedpress. Hodet er festet for en stund siden. Skal på kontroll fredag, så blir spennende å høre hva jordmor sier.

Er masse utflod slimproppen? I såfall er det den som har kommet leeeeeenge her nå :p

Du får legge bena på sofaen og ta det med ro fremover nå så det ikke starter noe helt enda :)
Trenger ikke være, men ja.. den bygges ofte opp igjen. Derav mengder. Men konsistensen på selve proppen er annerledes :)

Back
Topp