Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også hatt noe jeg tror er kynnere, da blir hele magen hard og jeg vil helst bøye eller legge meg ned. Gjør ikke vondt, men er litt ubehagelig.Jeg har fått forklart at det jeg kaller menssmerter er kynnere x) så lenge det ikke kommer noe blod + at man kjenner liv hver dag så tror jeg nok det meste er helt normalt men spør JM om du er veldig bekymret
Det var jo bra at det ikke var noe vet du hvorfor de begynte å gjør vondt, sa de noe om det?Ja, jeg har hatt noen dager med menssmerter og vonde kynnere (har tidligere bare hatt vanlige uten "smerte"). Ble litt bekymret da dette kom samtidig som lillemor endret aktivitetsmønster veldig, og føltes mye roligere enn hva jeg tidligere hadde opplevd som normalt. Dro en tur på legevakta og sjekket, men alt så bra ut heldigvis!
Legen sa faktisk ikke noe om hva han trodde, bare at jeg måtte følge med om det fortsatte eller ble verre, for da kunne jeg komme tilbake og sjekke på nytt. Jeg tror smertene mine kom i sammenheng med litt, hvordan skal jeg si det pent..? heftig sex, hehe Jeg vet jo at det kan gi litt ekstra kynnere, men jeg hadde såpass vondt den natten at jeg fryktet et øyeblikk at det var rier som var på vei.. Har nå funnet ut at det er visse sengeaktiviteter jeg tror jeg burde vente med til lillemor er ute eller til vi er klare for å prøve å "få henne ut"Det var jo bra at det ikke var noe vet du hvorfor de begynte å gjør vondt, sa de noe om det?
He, he, bra dere koser dere får spare litt på kruttet til hun er ute daLegen sa faktisk ikke noe om hva han trodde, bare at jeg måtte følge med om det fortsatte eller ble verre, for da kunne jeg komme tilbake og sjekke på nytt. Jeg tror smertene mine kom i sammenheng med litt, hvordan skal jeg si det pent..? heftig sex, hehe Jeg vet jo at det kan gi litt ekstra kynnere, men jeg hadde såpass vondt den natten at jeg fryktet et øyeblikk at det var rier som var på vei.. Har nå funnet ut at det er visse sengeaktiviteter jeg tror jeg burde vente med til lillemor er ute eller til vi er klare for å prøve å "få henne ut"