Flere med menssmerter så tidlig i svangerskapet?

LinnSukkerspinn

Glad i forumet
Hurra!

Så gøy med litt liv her inne. ♡ har snust på August forumer noen dager og utrolig gøy det nå begynner å skje ting her inne

Foreløpig usikker på om jeg havner her inne, men om alt klaffer så kan det se ut til å bli august barn ❤

Og om alt stemmer, så blir termin ca 08.08

Menssmerter -

Normalt har jeg lite av dette, kanskje bare rett før mensen kommer (gjerne samme dag). Nå derimot sliter jeg noe mer. Fjerde dagen med menssmeter nå.. av og må. Både ved livmor og i korsryggen.
Fler som har det samme?

Hurra!

Så gøy med litt liv her inne. ♡ har snust på August forumer noen dager og utrolig gøy det nå begynner å skje ting her inne

Foreløpig usikker på om jeg havner her inne, men om alt klaffer så kan det se ut til å bli august barn ❤

Menssmerter -

Normalt har jeg lite av dette, kanskje bare rett før mensen kommer (gjerne samme dag). Nå derimot sliter jeg noe mer. Fjerde dagen med menssmeter nå.. av og må. Både ved livmor og i korsryggen.
Fler som har det samme?
Så spennende tid ❤️ Har du fått positiv test siden du er i tvil, eller kjenner symptomer?
Jeg har igjen en stund til mensen og kjenner på en del mensmurringer og stikkinger nede på ene siden. Føler mensen kommer nårsomhelst.

Hurra!

Menssmerter -

Fler som har det samme?
Meg helt gåen,kjennes i tilegg ut som jeg er stivnet til om jeg har ligget lenge

Det er ganske vanlig, det skjer mye rart der nede nå :) de kommer til å følge deg gjennom svangerskapet :p Det er ikke like ille hele tiden og det er ikke konstant heldigvis :) ikke for meg i hvert fall!

Ikke hatt så mye ennå, litt av og på. Men hadde en del i går kveld, husker de begynte ta seg opp fra rundt nå sist gang! :)

Ja, mensmurringene kommer og går. Blir også stiv i rumpa av å sitte for lenge :rolleyes:

Back
Topp