Flere med mensmurringer i uke 10?

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Er 10+0 I dag og har flere ganger i løpet av dagen kjent mensmurringer og på en måte ømhet nedenfor skambeinet... Flere som har det sånn?

Jeg har faktisk googlet noe liknende. Jeg er 9+6 og har ikke hatt noe menssmerter tidligere. Jeg var på trening i går (1 måned siden sist) og etter det har jeg hatt litt menssmerter. Blir jo litt nervøs da. Men det er ikke noe veldig smertefullt, bare litt verking liksom. Kjenner at buksene har begynt å stramme den siste uka, så kanskje livmora vokser... Satser på det :)

Føler jeg har murringer av og på hele tiden ikke tenkt så mye over det, det er jo normalt med alt som skjer :)?

Da satser jeg på at det er normalt :-) Er jo mye som skjer "nedi der", så det bør jo kjennes :-)

Kjenner av og til stikkinger der nede som jeg ikke liker, og noen ganger murringer. Blir jo skeptisk (8+4 btw). Men så blir jeg jo også bekymret når jeg ikke kjenner noen ting heller :p

Slik jeg forstår deg er det livmor som vokser og er helt normalt. Har selv hatt det «konstant», og det kommer og går...:)) Litt rart å tenke på, voksesmerter liksom[emoji28][emoji122]

Back
Topp