Flere med lite symptomer?

rosa.sommerfugl

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Julikulene 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har vært kvalm av og på, svimmel og veldig trøtt frem til nå, men de siste to dagene har jeg ikke merket stort . Er det normalt at symptomer kommer og går? Er 5+6 nå.

Har vært kvalm av og på, svimmel og veldig trøtt frem til nå, men de siste to dagene har jeg ikke merket stort . Er det normalt at symptomer kommer og går? Er 5+6 nå.
Jeg har det likt selv :rolleyes: nyter de timene jeg ikke har symptomer

Du er ikke alene. Selv er jeg bekymret fordi jeg ikke har noen kjempe tydelige symptomer.

Helt i starten var jeg trøtt, og ofte uvell (uten at jeg var skikkelig kvalm eller kastet opp), i tillegg til at jeg kjente at livmor "strakk" seg. Nå kjenner jeg derimot på tilnærmet ingen symptomer.. Har ikke så mye matlyst, men spiser som vanlig uten trøbbel.

Det er vel like vanlig med lite/ingen symptomer som mange. Man hører naturligvis mer om alle som får symptomer/plager:pompus:

Vi får glede oss over at vi kan leve som normalt, stå på på jobb og gjøre som vi pleier:smiley-angelic002

Tiden for å kjenne bevegelser og spark kommer snart nok, og da vil det jo være helt topp! Og om evt andre utfordringer dukker opp, vil vi vel bare ønske oss tilbake til tiden da vi hadde lite symptomer.

Kjenner ingen symptomer selv. Bare kanskje hormoner da jeg blir SINT av ingenting, hehe. Men husker jeg klagde sist på at det ikke var noe. Plutselig lå jeg der og syntes synd på meg selv til uke 19... åh så dårlig vettu

Jeg føler egentlig jeg har lite symptomer, spesielt nå når bekkensmertene og menssmertene har gitt seg. Håper virkelig det ikke er et dårlig tegn. Har hodepine hver eneste dag da.

Sist hadde jeg ikke noe særlig før uke 8. Har forsåvidt ikke noe særlig denne gangen heller, enda. Gleder meg ikke til det er i full gang heller. :hungover: :hilarious: Neida, det blir så fint. Og så kan vi kose oss sammen i Klagetråden. :p

Jeg hadde mange symptomer i begynnelsen (kanskje de var forårsaket av psyken) men etterhvert hadde jeg ingen. Men fra forrige uke ble jeg veldig kvalm og har ikke noe lyst på mat og er veldig daff og orker ingenting. Gleder meg til kvalmen gir seg. :)

Jeg er i uke 6+2 og merker absolutt ingenting :) Tror ikke vi skal bekymre oss unødig!

Enig! Vi kommer til å angre når de plutselig er der. Er litt som med influensa som man ønsker når man er dritlei av jobb/skole, så kommer den også lover man å aldri klage på jobb/skole igjen hahah

Samtidlig skjønner jeg bekymringene. Blir jo redd ting er galt

Hadde kvalme, den er borte, nå har jeg bare vonde pupper og er så glad for det, siden jeg hadde mye mer forrige gang :smiley-bounce016

Synes selv jeg har lite symptomer. Litt mer sliten enn vanlig kanskje, og noe hodepine hver dag. Forrige uke hadde jeg kjempe vonde pupper, men det har roet seg så mye at jeg ikke tenker over det lenger.
Er ambivalent til symptomer da jeg gjerne vil ha de så jeg vet at det faktisk skjer noe med kroppen, men samtidig setter veldig pris på å kunne slippe kvalme(enn så lenge):)

Synes jeg har lite symptomer og har de siste dagene googlet så mye at jeg har endt opp med å bruke veldig mye tid på å bekymre meg. Var ikke klar over graviditeten før jeg var 5+4, og før den tid hadde jeg ekstremt vonde pupper som jeg trodde betød at mensen var rett rundt hjørnet, og i tillegg skikkelig trøtt og sliten. Nå er jeg 6+6 og synes puppene nesten ikke er ømme lengre og ikke like trøtt og sliten. Kjenner mest små mensmurringer og murringer i rygg. Har googlet meg frem til både SA/MA og blæremola. Har heldigvis fått time til TUL neste onsdag, men føles som en evighet til:shy:

Det er vel like vanlig med lite/ingen symptomer som mange. Man hører naturligvis mer om alle som får symptomer/plager:pompus:

Vi får glede oss over at vi kan leve som normalt, stå på på jobb og gjøre som vi pleier:smiley-angelic002

Tiden for å kjenne bevegelser og spark kommer snart nok, og da vil det jo være helt topp! Og om evt andre utfordringer dukker opp, vil vi vel bare ønske oss tilbake til tiden da vi hadde lite symptomer.

Denne meldinga ble jeg litt roligere av:)

Jeg hadde "menssmerter" tidligere i uka, samt ømmere pupper. Gitt seg litt. Merker mest på noen ganske uvanlige humørsvingninger. Blir fort oppildnet, og så like glad igjen. Litt psycho... Hjelp!

Back
Topp