Flere med lite/ingen symptomer?

Uventa nummer 3

Bli kjent med forumet
:greet025Her har jeg ingen andre symptomer enn uteblitt mens og litt stikkninger i magen. Vet det er vanlig altså, men føler alle får så mange, så ville se om vi er flere!

:greet025Her har jeg ingen andre symptomer enn uteblitt mens og litt stikkninger i magen. Vet det er vanlig altså, men føler alle får så mange, så ville se om vi er flere!
Helt det samme her. Kun stikking i magen hvis jeg reiser meg fort foreksempel. ❤️

Oppblåst og mens lignende smerter av og til, ligament smerte når jeg tar en brå bevegelse feks, og sykt ømme pupper. Får ofte blodtrykksfall også, når jeg reiser meg opp for fort feks. Svimler lett.

Om jeg legger godvilja til kan jeg finne småsymptomer, men ellers ingenting. Her om dagen stakk det litt rundt livmoren, men hadde jeg ikke visst at jeg var gravid hadde jeg ikke tenkt over det. Er noe oppblåst, men har også spist mye av det jeg kan bli oppblåst av i det siste. Er mye trøtt om dagen, men hvem er ikke det når de har små barn som får tenner og er oppe halve natta. Så nei, venter i spenning på når det inntreffer, jeg.

Jeg føler ikke at jeg har noen symptomer annet enn uteblitt mens. Er så jeg innimellom undrer om jeg faktisk er gravid, men så lenge det ikke er noen blødninger, så satser jeg på at alt er bra. Er i uke 6/7 et sted nå.

Jeg har også lite symptomer så langt. Litt ømme pupper hvis jeg klemmer på dem, noe murring i magen innimellom og ekstra trøtt. Prøver å nyte det så lenge det varer og håper jeg slipper litt lettere unna kvalmen denne gangen enn de 3 andre..

Jo ja tja.. altså hadde jeg ikke visst at jeg var gravid hadde jeg nok ikke mistenkt det fra symptomene alene. Det mest påfallende symptomet er ømme pupper. Siden jrg vet jeg er gravid og tenker mye på symptomer kan jeg identifisere flere mulige symptomer; lette blodtrykksfall, trøtthet, litt mer sulten, luft i magen, mensmurringer… men disse er også symptomer jeg kan ha sv andre grunner. :p

:happy093Jeg har nesten ingen symptomer, annet enn stikninger i magen og økt appetitt.
Gruer meg til kvalmen kommer sånn ca i uke 8-10 et sted
:sick006:schocked028

Jeg har lite symptomer, er 5 uker. Mensmurringer av og på, ømme pupper, ikke noe utenom det. Noe som bekymrer meg..

Hei,

jeg opplever det samme og er i uke 6+6. Har ikke hatt noen symptomer enn uteblitt mens, og hadde veldig ømme bryster rett før uteblitt mens. Så kjenner meg igjen at jeg blir bekymret om det faktisk er noe der.
ellers har jeg vært litt trøtt (men det kan også skyldes av høsten), og til en viss grad humørsvingninger

Back
Topp