Flere med leamus?

*supermonster

Elsker forumet
Har hatt leamus i ene øyelokket i over to døgn nå. Flere som har mye leamus som gravid? Hva skyldes det tro? Saltbalansen i uorden? Hormoner?
Merkelige greier!

Livredd for at noen på jobb skal tro jeg sitter og råflørter med dem ettersom ene øyet blunker i tide og utide...  hehehe

jeg har leamus i hele kroppen, har hatt det i en måned snart[&:]
har lest at det er vanlig å få leamus i muskelen rundt øyet og i andre små muskler i ansiktet. Man kan få det i alle muskler.. kan komme av stress,søvnmangel,vitaminmangel og er et uskyldig naturfenomen.. en sjelden gang tegn på noe farlig, men da med andre symptomer i tillegg[:)]

Jeg har det SYYKT ofte for tiden. Og alltid på venstre øye...har ikke lagt merke til om jeg har hatt det de siste par dagene, men husker jeg reagerte på det forrige uke. Tror jeg hadde det minst en gang for dagen en periode..og en gang jeg sto og så på det i speilet, syns jeg også det så ut som om pupillene pulserte, på en måte...merkelig...

Ikke en sjeldenhet nei. Ofte i ansikte, men vel så ofte i hofter eller lår. Mega irriterende!

Det hadde eh mye av når eg gjekk gravid sist gang. Tror eg holdt på i flere uker i strekk.

JEg får det hvis jeg drikker for lite.

Mangel på kalsium kan også gi leamus og da spesielt i de minste musklene rundt øynene.

Siden vi har en liten en (eller fler) i oss som "stjeler" kalsiumen vår til å lage egne knokler, så kan det kanskje skyldes noe slikt?

Fikk det hver dag i nesten to uker, og det holdt på ca. 1 min hver gang, flere ganger til dagen. Men det er nå ca. 4 uker siden..... Regner med at det har sammenheng med graviditeten, har aldri hatt det før...[8|]

Back
Topp