Flere med lavt blodtrykk?

Jeg har lavt blodtrykk fra før, men ikke så lavt nei.

Lakris hjelper

Jeg hadde 90/50 sist jeg var på kontroll. Tror det er lavt enda, mye svimmel. Ubehagelig, men det stiger vel [:)]

Er vel vanlig at det kan være lavt i begynnelsen?

Har ikke plagdes med det den her gangen, einda!
Målte det igår, å det var bra [:)]

Helt vanlig at folk med lavt blodtrykk får enda litt lavere ved graviditet, og blir oftere svimmel etc.

De sier at kvinner med lavt blodtrykk går trøtt gjennom livet, men lever til gjengjeld et langt liv [:)]

hehe

ORIGINAL: Nyttårslykke

Helt vanlig at folk med lavt blodtrykk får enda litt lavere ved graviditet, og blir oftere svimmel etc.

De sier at kvinner med lavt blodtrykk går trøtt gjennom livet, men lever til gjengjeld et langt liv [:)]

hehe

Kunne godt tenkt meg å leve et par år mindre, og heller være litt mer våken når jeg var her[:D]

ORIGINAL: Gæmmis

ORIGINAL: Nyttårslykke

hehe

Kunne godt tenkt meg å leve et par år mindre, og heller være litt mer våken når jeg var her[:D]

hehe, ja du kan så si [:D]

Men, de med høyt blodtrykk har av og til et mer "risikofyllt" svangerskap, så jeg tror vi skal være glad for at vi ikke har for høyt heller [:)]

Back
Topp