Flere med lavt blodtrykk?

Pleier ikke å ha høyt blodtrykk nei. Men i perioder hvor jeg sliter med stress, får jeg høy hvilepuls. Sist jeg var gravid slet jeg med blodtrykksfall, og hadde lav blodprosent også, så skal passe på å få i meg jern.

Huff, ja. Mitt var på 90/55. Fikk også beskjed om å drikke mye vann :)

Hadde lavt på første kontroll hos jordmor. Har kommet meg veldig i formen nå så tipper det ligger hvir det skal nå. Var ikke unormalt i starten

Mitt blodtrykk var 90/44 på forrige kontroll, legen min tipset meg om å drikke farris blandet med juice :-)

Var hos legen idag. Hadde bt på 84/60. Har også gått ned 1 kg.
Fikk tips om å drikke mye vann.
Drikk farris! Saltet får opp væske balansen og trykket kan bli bedre :) jeg sleit veldig i starten og svima av flere ganger. Er i uke 16 nå og fortsatt noe lavt, men bedre :)

Jeg har alltid hatt lavt blodtrykk, men ikke farlig lavt. Har hatt dilla på Farris og Ifa helt siden jeg ble gravid så tror kroppen min prøver å si meg noe :)

Sniker fra februar.

Jeg har alltid hatt lavt blodtrykk. Sist jeg målte (før graviditet) hadde jeg 98/50. Pulsen var 48 (ikke hvilepuls, for jeg satt oppreist og hadde gått rundt noen minutter før).

Jeg er spent på om blodtrykket mitt kommer til å gå ytterligere nes nå som jeg er gravid. Kjenner jeg er en del svimmel. Finner vel ut av det på svangerskapskontrollene.

Back
Topp