Flere med "lat" baby?

Sinus84

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Så på bildene i konkurransen denne uka og ble litt bekymret. For hverken Oda eller Daniel holder hodet sitt såpass som disse flinke babyene som er blitt tatt bilde av. Daniel løfter litt men holder ikke hodet oppe, Oda snur hodet sitt til favorittsiden men når hun ligger med hodet vendt på favorittsiden så er hun i ro, da beveger hun ikke hodet lengre. Blir litt stressa og vet ikke hva mer jeg kan gjøre for jeg legger de på magen så ofte jeg kan...

Flere med babyer som ikke er så veldig aktive når de ligger på magen?

Sivert er en latsekk! [:D] Han ligger bare å sleiker på hendene sine og gidder kanpt å prøve å løfte hodet...[8|][;)]

Andreas blir sint når han blir lagt på magen på gulvet.. Blir alt for tungt til nakken hans å dra det opp fra helt liggende stilling.. Men om vi legger han på tvers oppå stellematta, så hever han hodet tvert.. Om de først får opp hodet, kan det være lurt å legge et sammenrulla teppe under brystkassa dems.. da blir det ikke så tungt å holde det oppe igjen..

ORIGINAL: McBaby

Sivert er en latsekk! [:D] Han ligger bare å sleiker på hendene sine og gidder kanpt å prøve å løfte hodet...[8|][;)]

sign, bare det er leah madeleine

ORIGINAL: McBaby

Sånn er det her også!!Han bare legger seg til og prøver å spise opp hendene sine og ser bedagelig rundt seg[:D]
Fikk beskjed av hs å motivere han litt til å løfte hodet ved å løfte han forsiktig opp ved å holde hendene under brystet hans.

Her har jeg en av hver[8D] 
Han ene er kjempeflink, løfter hode høyt og lenge.
Han andre løfter det, men klarer ikke holde det oppe så lenge.. tror han er for tung i hue jeg, hehe[;)]

Det kommer nok når de er klare for det![:D]

Oda har ikke en låsning i nakken da?
Min ene hadde det, så han fikk en favorittside, men det hjalp med behandling.

Back
Topp