Flere med kynnere?

Hønemor.Til.Tre

Gift med forumet
JuniJubel2021
Gresskarfrøene2023
Januarlykke 2026
Flere flergangsfødende som har kynnere/smerter til kvelden? Andre kvelden på rad jeg har på kanten til smerter. Flere som har det slik? Er i uke 11+4!

Har også fått kynnere. Kommer tidligere og tidligere for hver graviditet. Forrige svangerskap var det i uke 15, nå var det allerede i uke 11. :wideyed:

Har fått mine første kynnere. Da var jeg i uke 13. Uke 14 nå. Har ikke fått noe flere så langt.

Jepp, kjenner det ved fysiske anstrengelser. Som når jeg går mye trapper f.eks. er nå 13+4 men relativt mildt da. Hadde myyye kynnere med nr 2, men ikke så tidlig som nå.

Får det kun når jeg ligger på sofaen, og kun på kvelden, så lurer på om det bare kan være luft… :hilarious:

Allerede, ja? Er vel bare å glede seg, fikk dem mye tidligere forrige gang. Så kan jo hende det allerede er rundt hjørnet:bag:

Bare lurer på hvordan kynnerne kjennes ut så tidlig? Hadde masse kynnere med første, fra sånn uke 14 - tror det var da jeg med sikkerhet kunne si at jeg kjente livmoren over skambenet, har ikke «funnet» den enda 12+1

Back
Topp