Flere med kveldskvalme?

Krepsen1983

Forelsket i forumet
Jeg kan være litt uvel på morgenen, men nå på kvelden er det desidert verst:meh::meh::meh:
Nytter ikke spise, men så er jeg jo så fysen på mat:hilarious::hilarious: til og med potetgull gjør meg kvalm...flere som har denne kveldskvalmen?

Jeg kan være litt uvel på morgenen, men nå på kvelden er det desidert verst:meh::meh::meh:
Nytter ikke spise, men så er jeg jo så fysen på mat:hilarious::hilarious: til og med potetgull gjør meg kvalm...flere som har denne kveldskvalmen?
Jeg hadde det slik for 1,5-2 uker siden, verre på kvelden. Men virker som lille "kvalmen" generelt har avtatt litt her nå, er 9+0

Jeg har hele-dagen-kvalme :p

Jeg er også morgen og kvelds kvalm. Orker ikke lukter.. det er så slitsomt... kaffe fiskekaker og når ungene bæsjer og tissebleier er det værste.. blir så avsindig kvalm av de luktene.. orker snart ikke puste med nesen. Blir kvalm av å åpne kjøleskapet og blir kvalm av å lage middag eller tenke på middag.. tenke på mat generelt... det eneste som ikkje gjør meg kvalm fortiden er vann med isbiter

Jeg har kvalme som går opp og ned hele dagen, ofte både om morgenen og om kvelden.

Jeg er mer kvalm om kvelden ofte :( men uggen hele dagen

Jeg er også mest uvel og kvalm på kvelden.. Har følt meg ganske bra hver morgen, men i dag er jeg faktisk småkvalm enda jeg har tvingt i meg frokost.

Her også starter det å bli verre etter lunsj. På kvelden er det ille.

Ja må si at egentlig er jeg glad for at jeg er kvalm...liksom et tegn på graviditeten. Men hjelpes meg, kunne det ikke vært noe annet tegn? Bedre syn? At håret skifter farge? :hilarious::hilarious:
Får håpe vi alle slipper å gå med det så lenge hvertfall

Er kvalm og uggen nesten hele dagen, hadde kanskje 1-2 timer uten kvalme på kvelden etter middag før det kom tilbake. Spiser mindre og mindre.

Jeg trodde det skulle bli bedre etter uke 10, men jeg synes det er blitt verre :(

Var kvalm hele døgnet. Hadde det bare vært på morgenen :rolleyes:
Det som hjalp for meg var å legge meg tidlig. La meg senest 21.30,klarte ikke vær oppe lenger, og jeg er b-menneske :meh:
Og spise lite og ofte.

Ja må si at egentlig er jeg glad for at jeg er kvalm...liksom et tegn på graviditeten. Men hjelpes meg, kunne det ikke vært noe annet tegn? Bedre syn? At håret skifter farge? :hilarious::hilarious:
Får håpe vi alle slipper å gå med det så lenge hvertfall
Haha, enig! Men ville vært veldig tydelig om håret skiftet farge, da ville alle skjønt det ganske fort :hilarious:

Back
Topp