Flere med krøller?

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Sofie får nok skikkelige krøller ser det ut som [:D]
Hun har leeenge vært hårløs på sidene, men nå har det begynt å komme noen lange og krøllete fjon der. Det oppå ligger alltid i en bølge, så hun blir nok en krølltopp. Jeg hadde korketrekkere når jeg var liten [;)]

lex har så vit fått hår, han har dr.phil sveis[8D] men ser ut til at det blir noen krøller, samme som far har.

Krøller er så fiiint 

Jeg bærer fortsatt nag til broren min som klipte av meg alt håret når jeg var 3. Korketrekkerene kom jo aldri tilbake [&o]

Jaaa!! Det krøller seg så søtt i nakken når hun er litt varm. Gleeeeder meg til å se fortsettelsen altså [:D]

Sebastian har også krøller, på bakhodet [;)] Jeg har jo hatt krøller i hele mitt liv, og sambo hadde bølgete hår (ikke nå når han nesten ikke har hår igjen da [8D]). Så jeg tror (og håper) at det blir krøller på gutten vår også [:D]

Ikkje ein krøll!![&o]Her er det lykketroll-sveis! Tynt langt hår som stritter rett til vers[:D] Mest hår på toppen bak. Veldig søtt og det blafrer i vinden[:D]

Enda ser det ut som snuppa ikke får krøller, men avventer til det blir litt lengde på det. Begge søskene hennes har krøller. Storesøster hadde skikkelig korketrekkere når hun var mindre. Nå er håret nesten ned til rumpa så nå er det mer bølgete, men krus i luggen da.

Ja Viktoria har krøller, korketrekkere på hver side også[:D] Hun har mest krøller når hun er nybadet, da er hodet fullt av små krøller[:)], men så blir noen av krøllene borte etter hun har sovet og etter hun har hatt på lue. Noen dager innimellom er håret nesten helt glatt også, men da kommer de tilbake når hun bader[:D]

Kan vel ikke akkurat kalles krøller, men hun har fall i håret. Hun har ganske kort hår bak, men det kruser seg når det blir fuktig. Det lange håret oppå har en tendens til å svaie litt oppover, nesten som en liten hanekam eller en stor krøll. (dårlig forklart ja)

så morro!
kjenner til en annen sofie med masse søte krøller[:D]
sofie'ne og krøllene[:D]

Jeg må vente på at frøkena i det hele tatt skal produsere litt hår[8D]

Back
Topp