Flere med klamme pupper?

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Jeg føler de er inneklemt hver dag.
Så når kvelden kommer,så må jeg ta av bh.

Flere som har det sånn?

Kan ikkje sei de e klamme. Men eg godt å ha av bhen på kvelden ja:-) Eg klør bare på de eg:-)

Ikke klamme, men jeg takler nesten ikke å bruke bh lenger..
Har en sånn bh som skal være fin for ømme, voksende bryster og den er veldig behagelig. Men vanlige bh'er er helt grusomt... Ammebh er helt greit, men heller ikke optimalt :p

Ikke direkte klamme,men jeg klør! Må avgårde å ha en ny bh eller 3. Dem jeg har,har begynt å bli for små...

sukk, savner virkelig ny bh ja!! her trives de best i sånne treningstopper...Men selv de begynner å bli små og trang.

Jeg bruker kun ammebh eller yoga topp(litt tynnere stropper og stoff enn sportstopp). Bruker bare bh med spiler når jeg skal pynte meg:)) men så skal det sies at jeg har fake boobs så de holder seg ganske greit oppe av seg selv=P

Hadde det vært bare puppene skulle jeg ikke klaget :p

Alt kjennes klamt i løpet av kort tid etter morgen og kveldsdusj..

Har nesten en feberfølelse i hele kroppen for tiden. Satser på at det går over når temperaturen tilsier litt mindre klær.

edit: Det med bh er omtrent håpløst :p Bruker i utgangspunktet 75G, så å finne noe som er behagelig nå er ikke lett...

LittleMonkey skrev:
Har en sånn bh som skal være fin for ømme, voksende bryster og den er veldig behagelig. Men vanlige bh'er er helt grusomt... Ammebh er helt greit, men heller ikke optimalt :p

Hva slags bh er det egentlig?? Jeg skulle gjerne hatt en bedre bh.. Bruker ammebh nå, men er ikke det beste merker jeg..

De er klamme, alt for store til mine gamle bh'er og de klør så det jomer etter! Eneste bh'ene jeg klarer å gå med er Vicotria Secret! aboslutt å anbefale

Skinnende Perle skrev:

LittleMonkey skrev:

Hva slags bh er det egentlig?? Jeg skulle gjerne hatt en bedre bh.. Bruker ammebh nå, men er ikke det beste merker jeg..

Henger meg på her jeg, for BH er absolutt itte mye godt om dagen, så hadde jeg fått tak i en som var behagelig hadde jeg blitt kjempe gla :) 

Henger på i spørrekoret jeg også... Er ikke lett å finne noe som er behagelig, og som gir god støtte..

nr 1 Nes H skrev:

Skinnende Perle skrev:

LittleMonkey skrev:

Henger meg på her jeg, for BH er absolutt itte mye godt om dagen, så hadde jeg fått tak i en som var behagelig hadde jeg blitt kjempe gla :) 

Back
Topp