Jeg føler de er inneklemt hver dag.
Så når kvelden kommer,så må jeg ta av bh.
Flere som har det sånn?
Så når kvelden kommer,så må jeg ta av bh.
Flere som har det sånn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde det vært bare puppene skulle jeg ikke klaget :p
Alt kjennes klamt i løpet av kort tid etter morgen og kveldsdusj..
Har nesten en feberfølelse i hele kroppen for tiden. Satser på at det går over når temperaturen tilsier litt mindre klær.
edit: Det med bh er omtrent håpløst :p Bruker i utgangspunktet 75G, så å finne noe som er behagelig nå er ikke lett...
Ikke klamme, men jeg takler nesten ikke å bruke bh lenger..LittleMonkey skrev:
Har en sånn bh som skal være fin for ømme, voksende bryster og den er veldig behagelig. Men vanlige bh'er er helt grusomt... Ammebh er helt greit, men heller ikke optimalt :p
Skinnende Perle skrev:
Har en sånn bh som skal være fin for ømme, voksende bryster og den er veldig behagelig. Men vanlige bh'er er helt grusomt... Ammebh er helt greit, men heller ikke optimalt :p
Hva slags bh er det egentlig?? Jeg skulle gjerne hatt en bedre bh.. Bruker ammebh nå, men er ikke det beste merker jeg..
nr 1 Nes H skrev:
Skinnende Perle skrev:
Hva slags bh er det egentlig?? Jeg skulle gjerne hatt en bedre bh.. Bruker ammebh nå, men er ikke det beste merker jeg..
Henger meg på her jeg, for BH er absolutt itte mye godt om dagen, så hadde jeg fått tak i en som var behagelig hadde jeg blitt kjempe gla :)