Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hele svangerskapet. Pleier å ligge på Ahus i uke 6 for veske og kvalmestillende men vil være hjemme så lenge jeg kan. Har alltid et håp om at jeg skal få et svangerskap utenUff, det hørest ikke noe særlig greit ut! Har du brukt å hatt det hele svangerskapet eller blir det bedre etter hvert?
Uff, så utrolig kjedelig! Hvor mange barn har du?Hele svangerskapet. Pleier å ligge på Ahus i uke 6 for veske og kvalmestillende men vil være hjemme så lenge jeg kan. Har alltid et håp om at jeg skal få et svangerskap uten
Ja det er ikke gøy for noen. 2 stykker på 15 og 6 årUff, så utrolig kjedelig! Hvor mange barn har du?
Janei, det forstår jeg Godt at de andre barna er såpass store at de forstår litt da Det er virkelig urettferdig at noen skal få hypermesis igjen og igjen...Ja det er ikke gøy for noen. 2 stykker på 15 og 6 år
Jeg har hatt det to ganger. Pleier å starte i uke 7 og da er jeg på Ullevål for væskebehandling hver uke. Så fort jeg blir skrevet ut tar det 2-3 dager før jeg har ketoner i urinen og har gått ned flere kilo. Har gitt seg rundt uke 22 med begge. Er 5+2 så jeg gruer meg!!!Hele svangerskapet. Pleier å ligge på Ahus i uke 6 for veske og kvalmestillende men vil være hjemme så lenge jeg kan. Har alltid et håp om at jeg skal få et svangerskap uten