Flere med hypere mesis?(ekstrem svangerskaps kvalme)

Isea80

Andre møte med forumet
Har det i alle svangerskap. Men denne gangen kan jeg ikke bevege meg uten om å spy:/

Uff, det hørest ikke noe særlig greit ut! :( Har du brukt å hatt det hele svangerskapet eller blir det bedre etter hvert?

Uff, det hørest ikke noe særlig greit ut! :( Har du brukt å hatt det hele svangerskapet eller blir det bedre etter hvert?
Hele svangerskapet. Pleier å ligge på Ahus i uke 6 for veske og kvalmestillende men vil være hjemme så lenge jeg kan. Har alltid et håp om at jeg skal få et svangerskap uten❤️

Hele svangerskapet. Pleier å ligge på Ahus i uke 6 for veske og kvalmestillende men vil være hjemme så lenge jeg kan. Har alltid et håp om at jeg skal få et svangerskap uten❤️
Uff, så utrolig kjedelig! :( Hvor mange barn har du?

Ja det er ikke gøy for noen. 2 stykker på 15 og 6 år:)
Janei, det forstår jeg :( Godt at de andre barna er såpass store at de forstår litt da :) Det er virkelig urettferdig at noen skal få hypermesis igjen og igjen...

Huff så leit :( Høres absolutt ikke godt ut.

Jeg har hatt det to ganger. Pleier å starte i uke 7 og da er jeg på Ullevål for væskebehandling hver uke. Så fort jeg blir skrevet ut tar det 2-3 dager før jeg har ketoner i urinen og har gått ned flere kilo. Har gitt seg rundt uke 22 med begge. Er 5+2 så jeg gruer meg!!!

Huff, dette høres virkelig helt forferdelig ut. Håper det går bra med dere, og at dere slipper å få det denne graviditeten.

Med forrige svangerskap var jeg utrolig kvalm nesten hele tiden, klarte ikje spise masse. Etter et par tunger måtte jeg bare sette maten ifra meg.. er ganske kvalm nå åsså i perioder iløpet av dagen. Heldigvis ikje spydd nå ennu.. krysse fingran førr at d bli sånn fremover. Men kvalmen e uutholdelig.
Håper du og di andre som har d skikkelig ille blir bedre å slipper å gå hele svangerskapet med det.. stakkars dere❤

Hadde det forrige gang, men er foreløpig bare slitt småkvalm. Håper, håper, håper... Det er bare helt grusomt!!! Jeg føler med deg!

Back
Topp