Flere med hormoner her eller?

Vimsegurien

Andre møte med forumet
Jeg blir så sykt hormonell når jeg er gravid. Jeg ser svart rett og slett! Var like før jeg reiste meg og banket en fyr på kinoen idag fordi han spente i setet mitt altså. Klarte å holde meg til et stygt blikk bare :P
Og jeg kjefter på ungene og samboer hele tiden :( Har jo ikke lyst å være slik. Sprekker jo for den minste ting. Sikkert ikke bra å være så stresset? Flere som er slik? Så jeg føler meg litt mer normal.. ? 

Helt normalt, kjenner også til det ;-) jeg kan gå fra å være sint, trist, glad på kooort tid ;-) Gråt nettop for noe jeg så på tv, og sambo bare lo av meg for det var ingenting å gråte for, så ble jeg sint for han lo.. Det går fort i svingene ;-)

Jaaaa, jeg er hormonell!! Føler meg på randen av galskap... Haha. Har aldri vært plaget av humørsvingninger i tidligere svangerskap, men nå er jeg sint, paranoid, irritert, trist osv. 

Mannen min kaller det for "the pregnancy crazies". Hehehe...

jeg merket det har begynt å komme litt ja... 
Griner for ting p tv, og blir RASENDE for småting... Utrolig travelt, håper jeg merker det mest nå første ukene, og at det gir seg til slutten. det gjorde det sist! 

Back
Topp