Flere med hormoner allerede?

Lilje_prøver

Betatt av forumet
Blir så sur. Jeg hadde lastet ned en hestefilm vi skulle se sammen, så drev han og så på en dustete komedie på soverommet og jeg så på special victims unit, som jeg ser på hver kveld... Ble sittende å se litt på kardashian, før jeg skulle inn og spørre om vi ikke skulle se på filmen og fant ut han hadde sett halve filmen utenom allerede og ikke sagt ifra! Ble dritt fornærma, så jeg tenkte å  sove på sofaen inatt så kan han få dårlig samvittighet når han står opp imorgen for at han ikke tar hensyn. :P Innser nå i etterkant at jeg kanskje overreagerte bittelitt, haha!

Hehehe, hadde blitt sur jeg også. Går jo an å gi beskjed liksom :p Har faktisk merket litt til hormonene, iallefall mer enn sist. Kan jo være for at vi har hatt ferie og gått oppå hverandre i flere uker... Fyrer meg litt fortere enn til vanlig :)

Jah! Her er jeg enten dritsur, eller så gråter jeg. Er aldri helt fornøyd! Og vet at jeg er vanskelig, men det må han bare godta. He he ;)

Ja, ja. 7,5 måneder til med dette, så har vi skatten vår i armene :D

Jupp... gråter for alt hele tida.. 
Spesielt teite reklamer på tv som jeg syntes er bare dumme.. hvordan kan noen syntes dumme reklamer er morsomme? :P
Og så Vennebyen med mini i går og ble helt fra med da Jumpy slo foten sin.. stakkar.. Helt på gråten.. Hahaha... jaja... Og verre blir det... vet jeg fra sist... 

Hadde nok faktisk blitt irritert selv om jeg ikke hadde vært gravid hehe. merker hormonene til de verst tenkelige tidspunkt ettersom ingen vet om graviditeten enda. helt på gråten over helt merkelige ting. som da faren min sølte kaffe på buksa si i går! glad jeg satt med solbriller, for fikk øynene fulle av tårer. måtte le av det hele da jeg var på vei hjem etterpå. Alltid trodd at dette med gravide og hormoner har vært litt overdrevet, men men :)

Om jeg er hormonell? JA!
Jeg blir rasende for den minste ting, banner og står i! Det var noen som hadde spist opp HELE pakken med det ENE pålegget jeg hadde lyst på til frokost i dag. Har null matlyst, og da jeg endelig fikk lyst på noe, så hadde noen selvfølgelig spist opp hele pakken!
Tiltross for at jeg gjemte den øverst i kjøleskapet! Da kunne jeg nesten vri om huet til vedkommende, hehe.

Back
Topp