Flere med hodepine?

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Er så lei av å ha hodepine:wtf::wtf::wtf: vet gravide kan bli plaget med dette, tror jeg er en av de utvalgte:confused: tar Paracet hvis jeg absolutt må, men prøver alt annet først…sove, mye vann, frisk luft, massasje etc…noen som har noen andre tips?

Har hatt mye hodepine og migrene dette svangerskapet. Fikk heldigvis resept på Sumatriptan av legen i dag. Ellers har kiropraktor og sportsmassasje (for nakken) hjulpet litt for min del. Tror hodepinen er en kombinasjon av hormoner og nakke/rygg.

Jepp.. helt sykt mye! Første graviditeten tok meg helt på sengen der og har vært plaget med migrene siden dessverre.. men ekstra mye når jeg er gravid, skal ingenting til for å trigge det :(

Jepp! Heldigvis ikke veeeldig mye her, men noen timer et par ganger i uken. Pleier vanligvis ikke ha hodepine, så det er definitivt graviditeten.
Pleier å prøve å sove litt når den kommer (hvis jeg kan), det hjelper ikke men da slipper jeg å ha vondt:)

Ja det er fryktelig tungt å ha det slik:( kan stå opp og være i fin form, så 30 min etter slås jeg ut…lurer på å kontakte lege mandag, se om det er noe hjelp å få. Hele ferien går jo til å ligge på sofaen:confused::confused::confused::confused:

Det endte som akutt time hos kiropraktor på fredag, fikk litt kjeft og har blitt sykemeldt i 3 uker :inpain:

veldig kjedelig siden jeg er selvstendig næringsdrivende og ikke får noe sykepenger. Får se om forsikringen vil hjelpe :banghead: Men bra at noen satt grensen, jeg må nesten slapp HELT av eller blir risiko for mini:eek:

Det endte som akutt time hos kiropraktor på fredag, fikk litt kjeft og har blitt sykemeldt i 3 uker :inpain:

veldig kjedelig siden jeg er selvstendig næringsdrivende og ikke får noe sykepenger. Får se om forsikringen vil hjelpe :banghead: Men bra at noen satt grensen, jeg må nesten slapp HELT av eller blir risiko for mini:eek:
Håper det bedrer seg for deg så du slipper sykemelding så lenge da:Heartred

Back
Topp