flere med hodepine??

Ellie86

Elsker forumet
jeg har slitt veldig med hodepine siden jeg kom hjem fra sykehuset!
den er tilstedet så og si hele tiden [:(] og har altså vært det i 2 uker!
jeg drikker masse hver dag så det er nok ikke fordi jeg får i meg for lite væske.
flere som har det sånn?

ja kanskje det.
tror jeg må ringe legen min på mandag for det begynner å bli veldig slitsomt med konstant hodepine, en baby og en hund som krever sitt. i tillegg til alt som skal gjøres hjemme.

takk :) håper det er noe jeg kan gjøre for å slippe denne verken! det er ikke mye godt akkurat

Sliter med hodepine Etter fødselen her og, men den er heldigvis ikke konstant slik som din.. Pyton!

sliter med det jeg å, men ikke konstant..tror det kommer av lite søvn og stiv nakke (pga amming) her i gården[;)]

Kanskje du skulle fått sjekket blodprosenten. Jeg har lav blodprosent, og har mye hodepine. Går på jerntabletter, så jeg håper det snart blir bedre.

solstrål: jeg bruker briller og linser hele tiden jeg, hvis ikke så ser jeg ingenting :P hehe

delerious: ja kanskje det. er ikke noe hyggelig for Kyrre at jeg har vondt hver dag heller for jeg blir så fort irritert hehe.
får ta en telefon til legen i morgen tror jeg

Ja, jeg også sliter veldig med hodepine, hatt det hver dag siden jeg kom hjem.
Og veldig til hodepine og, sånn at jeg nesten begynner å grine for det er så vondt.
Heldigvis fungerer ibux og paracet etter en stund.
Si fra hvis du finner ut av det.

Jeg har også veldig mye hodepine. Her går det på drikke, må drikke enormt mye vann hele tiden for at den skal holde seg borte.

Back
Topp