Flere med hjertebank av og til??

Har hatt det av og på i ett par dager nå. Og det er skikkelig ubehagelig. Føles ut som brystkassa skal hoppe ut :wtf:
Er det normalt? Husker ikke om jeg hadde det med Dattern min! Jeg har lavt stoffskifte, men blodprøvene mine som jeg tar for dette er det samme. Kjenner jeg blir litt urolig.. Skal ringe legen i morgen, da jeg i tilegg har hvert forskjøla i 6uker(hadde CRP på 14 for 4uker siden på kontroll, så var bare virus) men har bihulebetennelse, så greit å vite hva som skjer med kroppen? :)
 
Har hatt en del nå de siste ukene, avogtil noen dager i mellom og avogtil flere ganger på en dag. Begynt nå å bli svimmel også mens det holder på, og i dag gikk eg i gulvet, men hos legen var alt bra, så De mente det var "normalt" ;) men ville tatt en tur til legen uansett:)
 
Det er ganske normalt å få det nå mot slutten av svangerskapet. Det er mye for kroppen å følge med på. Den jobber jo for to.

Men uansett lurt å ta en sjekk mtp lavt stoffskifte og sykdom.
 
Det var godt å høre at det er normalt :)
Men skal ringe nå kl 8 å høre med legen min! Takk for svar, ble litt roligere ;)

Noen som vet om blodtrykket stiger litt når man er forkjøla? Hadde 150/82 sist jeg var hos legen. Hostet og harket men legen sa ingenting. Tittet i papirene mine nå fra forrige sv, og har aldri hatt så høyt tidligere. Har hatt forkjølelse/bihulebetennelse i 6uker nå, som jeg skrev over. Så kansje greit med en sjekk uansett :)
 
Jeg fikk beskjed om at det er pga liten plass og at baby trykker på hoved vena som frakter blodet nedover i kroppen og at jeg dermed ble svimmel og uvel. Ubehagelig, men ikke farlig :)
 
Jeg fikk beskjed om at det er pga liten plass og at baby trykker på hoved vena som frakter blodet nedover i kroppen og at jeg dermed ble svimmel og uvel. Ubehagelig, men ikke farlig :)
Det er veldig ubehagelig! Var hos legen i dag, og hun sa det samme :)
Men itilegg så har heg bihulebetennelse og en liten infeksjon i kroppen, så har fått en liten pencelinkur som jeg håper hjelper på litt.men hjelper selvfølgelig ikke på trykket som er i kroppen nå, men håper med tett nese borte osv at det blir bitte litt bedre :p
 
Det er veldig ubehagelig! Var hos legen i dag, og hun sa det samme :)
Men itilegg så har heg bihulebetennelse og en liten infeksjon i kroppen, så har fått en liten pencelinkur som jeg håper hjelper på litt.men hjelper selvfølgelig ikke på trykket som er i kroppen nå, men håper med tett nese borte osv at det blir bitte litt bedre :p
Huffda, god bedring :/ Veldig kjedelig med mer sykdom. Holder i grunn med graviditeten :p
 
Back
Topp