Flere med halsbrann?

MrsMeoh

Gift med forumet
Noen fler som er plaget med halsbrann??

Hva er det som hjelper dere med å roe det ned?

Vet man kan regulere litt med kostholdet:
"Unngå fettrike matvarer. Andre matvarer som bør unngås er sjokolade, kaffe, løk,
paprika, tomater, tomatsauser, sitrusfrukter og juice."
Men når det ikke hjelper da så...

Ja har mye halsbrann!! Men er ganske så uviten når det gjeller hva som hjelper. Men en ting er sikkert: IKKE spis banan!!! Da fikk jeg skikkelig halsbrann... 
(men hadde ikke noe halsbrann forrige svangerskap) hmm... 

Love hearts hjelper meg...... :) jeg heller hadde ikke halsbrann med jentene mine :)

Kjøp Gaviscon på apoteket:) Eller drikk melk:) Det hjelper mot halsbrann!

Har tenkt å dra på apoteket i morgen.... det skal ikke få ødelegge dagene mine totalt det her altså.. *basta bom*

Hadde jeg klart ren melk så hadde jeg vel tatt et glass, men jeg har ikke taklet ren melk på mange år. Har lagd kakao og hatt oppi litt fløte... Vondt å drikke pga varmen, men hjelper på en liten stund.

Banan faktisk.. blir det værre av det?
Merket i dag at agurk ikke er noe særlig om man får lett halsbrann...

Man bør ikke drikke for mye vann heller. Da får hvertfall jeg halsbrann. Lovehearts hjalp godt i forrige sv.skap. Hadde ikke så mye i starten, men i slutten.. Nå har jeg det hver dag. Kaffe er også fy fy

Lovehearts var det eneste som hjalp meg forrige graviditet. Suge på dem, hjelper ikke å bare tygge på dem. Men det er sikkert forskjellig fra person til person. Men jeg har vertfall trua på Lovehearts :)

Back
Topp