Flere med hårete babyer??

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Jenta mi er så innmari hårete!! Det er vel bare på magen og underlivet hun IKKE har hår! Og da snakker vi om mørkt, GODT synlig hår!! Legger, lår, rygg, armer, ører og til og med panna!!! Lille varulven min!! [:)] Tro om det var fullmåne da hun ble unnfanget??[:)]

Men seriøst, det er vel dette berømte lanugo-håret som sitter igjen, men hvor lang tid tar det egentlig før det forsvinner??

Lucas har masse hår på beina, armene, ryggen og i panna han og. Går ut i fra at det forsvinner etterhvert ja [:)]

Emilie har litt hår på ørene faktisk å litt i panna, men det forsvinner nok med tia [:)]

Ida Emilie har slike søte hår på ørene sine[:D]

ORIGINAL: Renesmee

Min har skikkelig hårete rygg, men han er lys da så det vises ikke så godt [:D] 

Godt å se at det ikke bare er jenta mi da! [:D] Hun har skikkelig hårete korsrygg, og der forsvinner håret ned i rumpesprekken hennes og tvinner seg på et vis, sånn at det blir som en liten haletupp!! Ser helt fjernt ut! [:D]

ORIGINAL: LineMerethe

Ida Emilie har slike søte hår på ørene sine[:D]

Snuppa mi også! lyse dunhår. hehe[:)] 

Jenta mi har også mye hår, og jeg er usikker på om de går vekk. Mannen er fra Kurdistan, og søstra hans har også masse hår på kroppen, samme steder som min. Har hørt at det fjerner babyhår å ta morsmelk på det så det tørker og knekker av, men det har ikke funket her. Tanta hennes shaver armene og alt som er, håper min slipper det. Er ikke verdens undergang, men håper hun slipper å shave seg overalt selv når hun blir eldre. Det er nok litt skjemmende...? Men nydelig og pusete er hun :happy:

Back
Topp