Flere med gressallergi?

MrsQuattro

Glad i forumet
Jeg er veldig allergisk mot gress.. Driver med allergivaksinasjon, og har blitt noe bedre de siste årene.. Må allikevel ta allergitabletter fremdeles.. Går nå på Aerius, som forøvrig er den eneste som har funket noenlunde på meg..

Er fremdeles beskjeden spredning her, men syns det er ganske ille.. Kan ha noe med graviditeten å gjøre?
Noen andre her som har noen gode råd mot allergi? Klør i nesa og øynene, og nyser og alt det der.. Blir gal, og er som sagt bare beskjeden spredning..

Kortison er jo ikke bra å ta nå, så hva gjør dere?

Vurderer å ringe legen imorgen å høre om det er noe som kan gjøres, for det er jo ikke optimalt å gå rundt med høyt blodtrykk og alt dette her under graviditeten..

ja, sliter også med gresspollen. har ikke merket så mye enda. men jeg tar allergi tab etter behov. men har lest at det er forskjellige meninger om det, så det beste er vel å høre med legen :)

Inatt har vært ille, og idag morges. Tror ikke tablettenw virker nesten.. Legen min sa først at en ikke skulle bruke aerius, men slo opp i en bok, og der Stod det at det var i orden..

Det jeg syns er merkelig er at det klør når jeg kommer meg inn, og ikke så mye når jeg er ute.. Vært sånn tidligere år også..

ORIGINAL: Binky

Jeg også er kjempe allergisk. Eneste som funker på meg også er aerius. Men jeg tør ikke ta det jeg. Kunne ikke ta dem sist heller, så jeg bare kuttet ut når jeg fant ut jeg var gravid. Er det trygt å bruke nå? Det har ikke jeg fått med meg.

Ja, Aerius skal være trygt å bruke under graviditeten. Legen sa først nei til meg når jeg spurte, men så undersøkte hun i en katalog, og et sted på pc'n, og da leste hun opp det som stod der og sa at det er trygt å bruke..

Jeg klarer meg faktisk uten. Blir bedre når jeg går gravid. Snille babyen min[:)]

ORIGINAL: MrsQuattro

Inatt har vært ille, og idag morges. Tror ikke tablettenw virker nesten.. Legen min sa først at en ikke skulle bruke aerius, men slo opp i en bok, og der Stod det at det var i orden..

Det jeg syns er merkelig er at det klør når jeg kommer meg inn, og ikke så mye når jeg er ute.. Vært sånn tidligere år også..

Sikker på at det bare er gress du er allergisk mot da? Jeg er allergisk
mot husstøv og midd i tillegg til gress, og da hjelper det ikke mye å holde seg inne...[:'(]

Sliter med det samme, men er ikke så intensivt. Nyser bare litt [:)]

Lykke til

ORIGINAL: MyOwn

ORIGINAL: MrsQuattro

Sikker på at det bare er gress du er allergisk mot da? Jeg er allergisk
mot husstøv og midd i tillegg til gress, og da hjelper det ikke mye å holde seg inne...[:'(]

Jeg er allergisk mot bjørk (merker ikke noe til det), og lurer på om det var et par andre småting også.. men ikke som jeg husker..[8D]

Idag har jeg nyst noe så voldsomt..Men men så lenge det ikke klør er jeg fornøyd *bank i bordet*

Back
Topp