Flere med fremre morkake?

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Dere som har eller har hatt fremreliggende morkake, når kan man begynne å kjenne spark?

Fremre og på nedsiden her! Men jeg kjenner spark på venstresiden nå. Men er ikke like mye som sist jeg gikk gravid!
Er 18+4

Jeg var på kontroll idag. Har morkake foran, er 17 uker og kjenner ingenting

Kjenner ingenting, ihvertfall ikke noe jeg er helt sikker på at er babyen. Er 18+5 idag... ser frem til å kjenne noe! [emoji4][emoji170]

Jeg hadde det sist svangerskap, kjente liv i uke 18-19

Er ganske sikker på at min ligger foran. Er tredjegangs og merker ikke særlig mye enda. 17+4 :-) Har tidligere merket det i uke 20 og 16..

Jeg hadde det sist og jeg begynte å kjenne skikkelige spark i uke 24 [emoji4]
Når jeg var i uke 38+0 så kjente jeg lite liv og måtte dra inn, etter mange ultralyder visste det seg at hun lå å knuffet på morkaken, så jeg ikke kjente noen av sparkene

Jeg har også på fremre vegg og kjenner ikke mye. Kjenner kjiling av og til og ikke hver dag noe jeg har gjort noen uker nå. Har ikke kjent noe spark enda. Er 16+2. Hadde på fremre vegg med jentungen også og da kjente jeg ikke noe i hele tatt før ut i uke 16.

Sist hadde jeg morkaka på fremre vegg, litt til venstre. Metoden jeg brukte da var å legge meg over på høyre side, sånn at livmora ble litt skvisja, og da kjente jeg som regel noe ;)

Kjente liv i uke 17 sist, men det var mange gangre senere i svangerskapet at jeg ble engstelig fordi jeg ikke kjente liv, og så viste det seg bare at ungen hadde lagt seg bak "dempinga".

Jeg har morkaken på fremre vegg og kjenner foreløpig ingen ting. Er 16+1 i dag. Jordmor mente jeg burde begynne å kjenne om to til tre uker, så venter i spenning foreløpig :)

Tidlig UL uke 13 viste morkaken lå fremme.
Jeg er andregangs, er 17 uker idag og har kjent daglig liv i ca 2 uker. Det er svake bevegelser og oftest på venstre side, men kjenner det godt igjen fra første svangerskap:)
Kan jo hende at morkaken har vandret litt etter TUL og det er derfor jeg kjenner... OUL om 1,5 uke:)

Har også morkaken på fremre vegg nå. Kjenner noe jeg tror er spark (er 3.gangs), er nå i uke 18, men det er ikke spesielt tydelig. De første gangene kjente jeg det tydelig i uke 15 og 13. Da lå morkaken andre steder (bakre vegg og langt nede)

Back
Topp