Flere med forkjølelse/influensa?

TsumTsum

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Novemberfnuggene 2023
Noen solskinnshistorier, eller? :joyful: Syk på femte dagen her, og håper inderlig det går over snart. På grunn av andre syke rundt meg, så regner jeg med at det er vanlig forkjølelse/influensa (selv om jeg tok influensavaksinen i høst). Bruker vi lengre tid på å bli frisk som gravide, kanskje?
Noen som har hatt en ganske heftig periode nå, men som ble kvitt det relativt kjapt? :wtf: Vi er selvsagt alle forskjellige da..
 
..og er det flere enn meg som hoster og nyser om hverandre, og føler at de har flere kynnere enn vanlig? :p
 
Forkjølet har vi vært av og på siden i høst, og det sitter som oftest godt i. Men det er bare en forkjølelse med rennende nese og småhosting ;) Influensa hadde jeg i romjulen i forfjor, og da var jeg syk. Da var jeg sengeliggende med feber og verk i kroppen lenge... Har ingen planer om å få influensa igjen i år :)
 
Har snufset og histet, av og på, siden oktober her.. tatt seg opp igjen nå, etter noen uker der den nesten var fraværende...
 
Har hatt tett nese og småhoste siden oktober her også :p Har kronisk bihulebetennelse som har blitt verre etter jeg ble gravid. Jeg ble litt bedre over julen, men så fikk jeg influensa etter nyttår... Til tross for at jeg hadde tatt vaksinen, legen fortalte at influensaen ble litt annerledes enn de forventet når de lagde vaksinen.
Mekrer at folk rundt er litt skeptiske når jeg snufser i disse dager.
 
Jeg har vært forkjølet i 4 uker, og hostet veldig mye! Fikk hostesaft hos legen, som lindret litt.
Hoster fortsatt, men det begynner å roe seg.
Håper å snart bli helt frisk!
(nei, ikke korona..)

Aldri vært forkjølet så lenge.. pleier å vare 1-3 dager, så ulikt meg.
 
Last edited:
Jeg har vært forkjølet i 4 uker, og hostet veldig mye! Fikk hostesaft til slutt som lindret litt.
Hoster fortsatt, men det begynner å roe seg.
Håper å snart bli helt frisk!
(nei, ikke korona..)

Aldri vært forkjølet så lenge.. pleier å vare 1-3 dager, så ulikt meg.
Ah, kanskje det faktisk kan ta litt lenger tid å bli frisk som gravid? :) Godt å høre at det begynner å roe seg nå da! Håper jeg slipper å gå slik i 4 uker da :wtf:
 
Har hatt tett nese og småhoste siden oktober her også :p Har kronisk bihulebetennelse som har blitt verre etter jeg ble gravid. Jeg ble litt bedre over julen, men så fikk jeg influensa etter nyttår... Til tross for at jeg hadde tatt vaksinen, legen fortalte at influensaen ble litt annerledes enn de forventet når de lagde vaksinen.
Mekrer at folk rundt er litt skeptiske når jeg snufser i disse dager.
Æsja! Håper du blir kvitt det snart :)
Ah, jeg som var så fornøyd når jeg kom på at jeg faktisk tok influensavaksinen, når folk rundt meg begynte å bli syke :p
 
Har hanglet i mange måneder nå, men ikke uvanlig når jeg jobber i barnehagesektor. Hadde en runde med influensa i begynnelsen av februar. Den gikk over etter bare noen få dager (legen mente at dette var fordi jeg hadde tatt influensavaksinen), men har en forkjølelse som jeg sliter litt med nå.
Nå som jeg har hjemmekontor og må holde meg hjemme pga alt som skjer i verden, så håper jeg det går over relativt raskt. Er jo ingen unger som kan hoste meg i ansiktet her.
 
Back
Topp