Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lite? Hvor gammel er barnet?Har ikke fått veid lillegutt enda. Men her spiser han 90 ml hver gang, av og til 120 ml, hver 2-3 time. Syns det er litt lite i forhold til det som står på mmepakken. Derfor jeg lurte på hva andre bebiser spiser.
Lite? Hvor gammel er barnet?
Tiril er 6 uker og får maks mellom 80 og 110 hvis jeg kun gir flaske.
Da er magen hennes så full at jeg ikke tar gi mer. Det buler ut.
Det er også det som er anbefalt for hennes alder. Jeg synes dere gir mye.
50 som nyfødt? :O Tiril fikk maks 20 på barsel og da turte de ikke gi mer :O Jeg følger det som står på mme pakka. NAN sier vel 80-150 5-6 gang pr døgn. Nå spiser hun her oftere og får pupp først så hun får maks 80 etter pupp og hun er overforet ifølge volumet.http://www.pampers.no/morsmelkerstatning jeg følger denne tabellen.. Den stemmer i følge helsesøster ihvertfall. Da han la på seg for lite i starten pga for lite brystmelk fikk jeg beskjed om minimum 50 ml da han var nyfødt så har jeg økt etterhvert da han ville ha mer. Så har brukt den tabellen som står der som mal, og det fungerer her, han legger på seg perfekt ( veide han i dag ) så tror ikke jeg gir for mye i forhold til hans alder ihverfall. Han får veldig lite morsmelk da, har veldig lite
50 som nyfødt? :O Tiril fikk maks 20 på barsel og da turte de ikke gi mer :O Jeg følger det som står på mme pakka. NAN sier vel 80-150 5-6 gang pr døgn. Nå spiser hun her oftere og får pupp først så hun får maks 80 etter pupp og hun er overforet ifølge volumet.
Enig! Jeg har tatt mer enn på pakka fordi hun viser tegn til sult etter mat, så har tatt mer åsså får hu bare spise det hu orker stakar små skal jo ikke være sultne <3Har ikke starta med malt enda jeg. Han bæsjer en gang pr dag, og avf er løs. Starter når jeg ser han får problem med å bæsje.
Ang mengde med mme i forhold til tabeller, så er jeg enig i at det er vanskelig å forholde seg til det. Min gutt var snart 4,5 kg ved fødsel og krever nok mer enn en som er halvparten...
På føden fikk han ca 50 ml i måltidet, og vi har økt gradvis etter hans behov.
Jeg tenker at det er barnet selv som bestemmer mengden, ikke tabellen bak på nan-pakka