Flere med få symptomer?

• Trådstarter Trådstarter 1
  • Opprettet Opprettet

1

Blir kjent med forumet
Flere som ikke har hatt så mye symptomer i svangerskapet?

Jeg har egentlig kun hatt litt ømme pupper, litt stikking i magen i starten og sovner kanskje litt før på kveldene. Var gravid i august også med få symptomer, men da var det en BO.

Var på TUL for to uker siden å så et bankene hjerte til min store overraskelse. Skal på TUL om fire dager igjen (9+4) og gruer meg sånn, er så redd for MA..

Man hører mest om de som er kvalme hele første trimester, så er så bekymret for dette :nailbiting:

Der finnes jo de som ikke oppdager de er gravid før veldig sent for de har ingen symptomer, men det går bra likevel så tror ikke du trenger å bekymre deg for masse særlig siden du har fått hørt bankende hjerte på TUL :)

Jeg var veldig kvalm og hadde masse symptomer i uke 6 og 7. I midten av uke 8 mistet jeg nesten alt. Hadde bare ømme pepper inni mellom og trøtt på kveldene. Var på ultralyd denne uken når jeg var 9+4. Alt var fint ❤ men da hadde jeg gått i 1 uke å trodd at det ikke var liv og vært kjempe bekymret. Tror du skal stole på at kroppen ville gitt andre signaler hvis det var noe galt. Er mulig å ha lite symptomer!

Jeg var veldig kvalm og hadde masse symptomer i uke 6 og 7. I midten av uke 8 mistet jeg nesten alt. Hadde bare ømme pepper inni mellom og trøtt på kveldene. Var på ultralyd denne uken når jeg var 9+4. Alt var fint ❤ men da hadde jeg gått i 1 uke å trodd at det ikke var liv og vært kjempe bekymret. Tror du skal stole på at kroppen ville gitt andre signaler hvis det var noe galt. Er mulig å ha lite symptomer!

huff er så slitsomt å være bekymret også. Prøver å tenke på andre ting, men tiden går så sakte. Hadde jeg hatt råd hadde det vært ul hver uke hehe :sorry: fint å høre at alt var bra hos deg :Heartred

Med første hadde jeg null symptomer (kun ømme pupper), og hun ble en helt frisk og fin baby :) Denne gangen har jeg masse symptomer, er kvalm hele tiden, sliten og oppblåst, så alt er nok like vanlig :happy:

Ingen symptomer annet enn manglende mens og positive tester... Ul på onsdag.. Blir da min første... Spent på om det er noe bankende hjerte der... Har 2 vellykkede svangerskap bak meg som har resultert i 2 fine friske gutter... Så her er forventningen der at hvis det er liv, så kommer vel gutt nr 3... :)

Jeg var kjempedårlig med første (hyperemisis), så når jeg var gravid med andremann og egentlig ikke kjente noenting så tenkte jeg jo det verste jeg også.. hvis jeg la godviljen til, så kunne jeg kanskje kjenne ørlite til å være uggen sånn litt på morgenen før frokost i et par-tre uker liksom.. ellers ingenting hele svangerskapet! Så det er ikke nødvendigvis noe galt selv om man ikke har symptomer :happy:

Ingen symptomer annet enn manglende mens og positive tester... Ul på onsdag.. Blir da min første... Spent på om det er noe bankende hjerte der... Har 2 vellykkede svangerskap bak meg som har resultert i 2 fine friske gutter... Så her er forventningen der at hvis det er liv, så kommer vel gutt nr 3... :)

Takk for svar! Lykke til på UL på onsdag :Heartred hvor langt er du på vei?

Helt vanlig at symptomene avtar uke 8+ :)

Her har det vært lite symptomer hele veien, mere trøtt på kvelden, noe svak halsbrann, tett nese og tørr i munnen..
men ikke noe av det er sånn veldig tydlige symptomer.. var mere kvalm i forrige svangerskap, men ikke mye da heller.
Jeg var på UL på mandag, 11+0, fikk se hjerte og bevegelser, så det var veldig betryggende :)

Jeg hadde ingen symptomer før bekkenløsning sist, og har ei fin og frisk jente i dag. Denne gangen er jeg kvalm. Det var jeg ikke en eneste dag sist.

Jeg tror de med mange symptomer og kjempe kvalme er flinkere å snakke om det... ikke så normalt å skryte av alt går bra og jeg kjenner lite til det.

Har ikke selv hatt en sykedag enda i svanger skapet og har det ganske bra med lite symptomer. men roper det ikke ut hele tiden liksom.

ps gravid med tredje baby og hatt det likt med de to første så trenger ikke å gå galt i det hele tatt.

Jeg tror de med mange symptomer og kjempe kvalme er flinkere å snakke om det... ikke så normalt å skryte av alt går bra og jeg kjenner lite til det.

Har ikke selv hatt en sykedag enda i svanger skapet og har det ganske bra med lite symptomer. men roper det ikke ut hele tiden liksom.

ps gravid med tredje baby og hatt det likt med de to første så trenger ikke å gå galt i det hele tatt.

ja tror du har rett der.. er jo veldig heldig om det fortsetter slik, men nå i 1. trimester med første barn er man gjerne ekstra bekymret.. men takk for svar :Heartred krysser jeg fingra for at alt er fint på UL på mandag

Er gravid for første gang jeg også, og kjenner på det samme som deg! Lite symptomer, kun veldig trøtt, ømme nipler og nesen tettes helt to-tre ganger ila dagen! Men har vært på TUL grunnet pcos og fikk se et bankende hjerte i uke 7! Vi skal vel bare være glade for at vi har sluppet unna den verste kvalmen ;)

Er gravid for første gang jeg også, og kjenner på det samme som deg! Lite symptomer, kun veldig trøtt, ømme nipler og nesen tettes helt to-tre ganger ila dagen! Men har vært på TUL grunnet pcos og fikk se et bankende hjerte i uke 7! Vi skal vel bare være glade for at vi har sluppet unna den verste kvalmen ;)

Godt å høre :) vi får vel bare nyte det.. hehe

Flere som ikke har hatt så mye symptomer i svangerskapet?

Jeg har egentlig kun hatt litt ømme pupper, litt stikking i magen i starten og sovner kanskje litt før på kveldene. Var gravid i august også med få symptomer, men da var det en BO.

Var på TUL for to uker siden å så et bankene hjerte til min store overraskelse. Skal på TUL om fire dager igjen (9+4) og gruer meg sånn, er så redd for MA..

Man hører mest om de som er kvalme hele første trimester, så er så bekymret for dette :nailbiting:
Sniker.
Jeg var ikke kvalm en dag med førstemann, han blir to i februar :joyful: Bare pris deg lykkelig over at du slipper :D

Last edited:
Jeg har og har hatt veldig lite symptomer, men alt er bra her. Vært på tul i dag og sett at det faktisk er noen der inne. Så utrolig rart når man er i så god form:)

Back
Topp