Flere med distre samboer? *nå med bilder*

Brødhuet

Forumet er livet
Mailykke <3
Her kommer jeg hjem fra et besøk hos mamma. Hun er frisør og hun klipte av meg sikkert en halvmeter med hår.

Han legger ikke merke til det...

[8D] Snakk om å være typisk mann da[:D]

Altså se her da. Det er stor forskjell synes jeg.

Usminka og fin i går.

Dårlig webcam-bilde, men dere ser jo at lengden ikke er så lang lengre.

Akkurat det samme her[:D] Måtte spørre i stad om han ikke så at jeg hadde klippet meg..[:D] "Ehh, har du vært hos frisøren i dag?? Veldig fint"[:D]

HAHAHA! Ja, sånn distre er jeg også, Lissy[:D]

Men når det kommer til utseende, og da store forandringer, det får jeg med meg[8D][:)]

ORIGINAL: Lissyjane

Nei, men den som får meg,skal jammen få slite[:-] Her om dagen så hadde jeg levert bilen på verksted. Så står jeg og ser ut vinduet hjemme hos min mor og min far,så utbryter jeg : Altså UNNSKYLD meg! Har min far SPURT om å få låne bilen?? Eksen min: Nei[8|] Meg:Nei så har han bare tatt den da eller??!!! Jeg kom plutselig på hvorfor vi satt der og ventet[X(] Bare glem at jeg sa det,sa jeg[X(]

HAHAHAHAHA. Går liksom ikke ann å ro seg i land på noen måter heller da....[:D]

Bra det ikke bare er min mann som bor sammen med en som er distrè[8D]

HVOR ER MOBILEN MIN??????????? "Du snakker i den...."

"Hvor er solbrillene mine? "
"Ehh... På hode?"

Fin du ble[:)] Rart han ikke så noe... Mannfolk!

ORIGINAL: siljegulli

"Hvor er solbrillene mine? "
"Ehh... På hode?"

Fin du ble[:)] Rart han ikke så noe... Mannfolk!

hehehehe!

Jeg påpekte at jeg hadde fjerna en del hår fra huet, hvorpå han svarte: Ja, synes det var noe rart ja...

[8|][8D]

Jeg: Kor e brillan mine??
Læreren: Eehh, ta deg på nesa.
Jeg:?? *tar på nesa*
Jeg: huffda.. hehe de va visst dær!

mmm.. da trenger han virkelig briller..

du var veldig fin[;)]

Hehe. Min mann er det motsatte, så jeg kan aldri snike meg til frisørbesøk eller nye klær [8D][8D]

Du ble kjempefin btw! [:D]

Så fin du ble på håret [:)]

Her klarte jeg faktisk å møblere om hele stua uten at han merket det. (!)
Flyttet seksjonen til andre sida av rommet, og det samme med sofagruppa, så det var jo ikke små ting heller.
Han kom hjem, gikk gjennom stua og inn på kjøkkenet for å finne noe drikke, kom ut igjen i stua, og først da begynte han å se seg om å ane at noe var anderledes.
Jeg lo.

Back
Topp