Flere med dårlig nattesøvn?

bringebæra2014

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Lurer på om kroppen allerede har begynt å gå i 'mammamodus'. Har liksom alltid vært tidenes sovemenneske, men nå derimot: ikke på tale! Våkner i 7 tiden HVER morgen, nokså lysvåken. I tillegg til at jeg løper på do MINST 1 gang ila natta, OG at søvnen i seg selv ikke er så dyp (kan våkne av den minste ting). Flere som har fått mindre behov og dårligere kvalitet på søvnen? Noe som kan hjelpe? :p

Sent from my iPhone

Jeg har det akkurat sånn:) sliter med å sove på natten. Er veldig slitsomt med tanke på at jeg må opp med minsten:/ blir rett å slitt surken av det:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg kunne sove i 15 timer i strekk før, nå legger jeg meg i 23 tiden og jeg er oppe 1 til 2 ganger om natten for å gå på do, våkner av meg selv mellom kl 05.30-07.00 hver morgen og er helt uthvilt, i helgene tvinger jeg meg til å sove litt legre, nekter å stå opp så tidlig når jeg ikke må :p Jeg tror at det er kroppen som gjør seg klar til våken netter og lite søvn :p

Samme med meg, itilegg så blir jeg kjempe trøtt utpå dagen, og når jeg er ferdig på jobb sovner jeg som oftest på soffaen, skikklig irriterende. Tenkte jeg skulle slappe av og sove lenge disse 9 mnd, siden det sikkert blir lite søvn neste 18 åra, haha:D

jepp! skikkelig kveldstrøtt, men noen timer etterpå er det opp igjen for å tisse. irriterende. Gjerne to ganger i løpet av natta. i tillegg kan jeg ha smerter i magen samtidig,men som går over om fem min. Om morgenen er jeg uggen og treeeig ! så ja,er nok kroppen som driver og forbereder oss :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei her er søvnmønstret bedret seg :D
Sover kjempegodt, men våkner alltid lett så kanskje det ikke er noen forskjell for meg slik :)

Klokka er snart seks og jeg har vært våken i 1,5 timer....... Heldigvis fri i dag så fremdeles mulighet for å sovne til igjen... Skulle jeg vært på jobb måtte jeg snart stått opp... Desverre er dette ganske normalt for meg..... :-(

Jeg sliter mest med at jeg er så fryktelig trøtt. Legger meg halv ni til ni og sover til seks syv tida. Våkner endel ganger på natta pga to-åringen, men siden mannen tar seg av henne sovner jeg ofte greit igjen. Selv om jeg sover så mye på natta, sovner jeg ofte på sofaen i løpet av dagen. Syns det er veldig kjedelig. Er så lei av å være trøtt!!

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Sover greit ennå, men må opp å tisse flere ganger hver natt, og våkner, pluss jeg våkner tidligere enn normalt. Har også endel rare drømmer/mareritt jeg våkner av og ikke får sove etter.

Sist sov jeg vel ca 4 timer/natt i snitt gjennom svangerskapet, verst mot slutten, håper det blir bedre denne gangen :) (det meste er hittil bedre denne gangen så det lover veldig bra)

Jeg sover alt for lett på nettene nå, det er nok med ett snork fra han på sia av meg, så er jeg våken=/ Får heller ikke sove før langt utpå natta.. Kan gå å legge meg i 11 tiden på kvelden men sovner ikke før nærme 3 eller 4.. Sykt slitsomt..

Jeg er vanligvis veldig gla i å sove, men etter at jeg ble gravid har jeg fått ekstremt behov for søvn og hvile. Sov jeg 12 timer om natten før sover jeg mye mer nå. Gj. Snitt ca 16 timer søvn i løpet av ett døgn.

Ellers merker jeg at kg drømmer ofte for tiden. Mye mer enn før. Noen flere?

Legger meg rundt 23-tiden, sovner som regel ganske fort, men vær enste natt er jeg våken rundt halv 4. Samtidig våkner jeg av alle lyder i rundt meg, drømmer masse, både negativt og positivt. Må også sove på dagen rundt 16-tiden, for da er kvalmen som verst.

Legger meg ca 2200, super kvalm. Kaldt mørkt rom er tingen da. Men de siste nettene har jeg hatt sånn trykk på blæra og mens/ligamentmurringer som har holdt meg våken. Blir bare enda kvalm ere når jeg sover dårlig. Drømmer utrolig mye rart.....

For ei natt... Sovnet 22-22.30 i går kveld. Bråvåknet rundt kl 01 pga noe jeg hadde drømt. En kjapp tur på toalettet og så var det under dyna igjen. Lå over tre timer uten å få sove!!! Så fikk jeg sove litt før vekkerklokka ringte... Dette blir en lang dag.....

Sover hele tiden nå! 13-14 timer hver dag. En liten tur på butikken og jeg må ha en liten hvil.. Kroppen min jobber hardt altså! Hehe

Sover godt, men må opp en tur å tisse. Sover også middagshvil noen dager. deilig å sove:)

Jeg sover godt i løpet av natta, til tross for at jeg er oppe og tisser i 03/04-tida hver natt. Men må sove to til tre timer på dagen, skjønner ikke at det går an å være så trøtt..

Våkner kl.5. Sovner noen ganger, noen ganger ikke.... Dermed ofte stuptrøtt tidlig kveld.

Jeg løper ikke på do om natten. Men våkner ofte og sliter med å sove igjen, samtidig som jeg kun får til å sove til ca 8... Sikkert en blanding av hormoner, stress og sollyset :P

Legger meg 22:30-23, sover kjempe lett og våkner mye. Ikke begynt med tissingen om natta enda. Våkner alltid 04:30 og ligger da våken til rundt 06:00, og da sover jeg mega godt til kl ringer. Og må sove en halv time- time på ettermiddagen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp