Flere med dårlig matlyst?

secret ;)

Forumet er livet
*MIA*
Marsboerne2017
Har sjikkelig dårlig matlyst for tida, å jeg er egentlig et sjikkelig matvrak.
Blir kvalm når jeg spiser frokost, men ellers er jeg ikke kvalm. Eier rett og slett bare ikke matlyst. Flere såm er plaga med dette?

Ja, jeg har også skikkelig dårlig matlyst! har ikke lyst på noooe. men så er jeg kvalm 24/7 også. litt irriterende ja :/

Jah, sjønner det når du er så mye kvalm :/
Håer jeg klarer å holde meg unna den kvalmen :)
Har høy forbrenning, så er litt undervektig fra før, så jeg hadde håpet på å ha super matlyst, og gå masse opp i vekt :P

Her er også matlysten dårlig. Kvalmen er igrunn grei, helt til jeg skal spise, spiser og etterpå. Dessuten så er det ingenting som frister, det som jeg synest er aller best byr meg imot og gjør så jeg brekker meg. Så her er trikset å holde pusten, ta en bit tygge fort for så å svelge unna med vann.

Gjør det på akkurat samme måten:)

kvalm nesten heile tia, så nåkka mat går dæ lite i. Blir jo kvalm av å spise mat og. Føle meg liksom overfull i magen, men enda så e eg sulten om du skjønne.. Heilt jævlig.

Sjønne! Eg har blitt mye mer sulten etter jeg ble gravid, blir ikke bare litt sulten, men skrubbsulten! Så sulten at eg får vondt i magen, å da er det jævlig å ikke ha lysst på mat..

Jepp! Har ikke matlyst i det hele tatt.. Men vet at jeg MÅ ha i meg mat, så er glad halvparten av middagen har gått ned, selvom det har tatt over en time.. =) Har gått ned 5-7 kg siden jeg ble gravid.. er usikker på hva jeg veide når jeg ble gravid, men ja.. håper det snart går over =)

Har dårlig matlyst,cselv om jeg ikke erkvalm..... spiser for at jeg må...

Motsatt problem av mange her ser jeg. For meg er det å spise, og å være mett (varer ca en halvtime) eneste som hjelper på kvalmen. Kjenner jeg det minste tegn til sult så er kvalmen der, så spiser rett og slett hele tida. Er ingenting som kommer opp igjen, så jeg håper for vektas skyld at det gir seg snart :)

Maje-Mor skrev:
Motsatt problem av mange her ser jeg. For meg er det å spise, og å være mett (varer ca en halvtime) eneste som hjelper på kvalmen. Kjenner jeg det minste tegn til sult så er kvalmen der, så spiser rett og slett hele tida. Er ingenting som kommer opp igjen, så jeg håper for vektas skyld at det gir seg snart :)

hihi, jeg håper virkelig for vekta sin del at jeg får litt mer matlysst snart:) Vi kan bytte litt på problemet? :P

Her er det også dårlig med matlyst.. Når jeg først blir sulten, og spiser noe blir jeg fort mett.. Og gjerne litt småkvalm... Huff :)

yes... jeg er egentlig ikke så dårlig, men blir fort svimmel og ønsket om å slenge seg på en sofa kommer oftere og oftere. Hvis jeg ikke får spist tidsnok blir jeg helt tappet... Så må alltid ha noe å knaske på i veska, hvis ikke blir det total krise! Så den dårlige matlysten kommer helst om jeg glemmer å spise... Noen andre som har det sånn?

her svinger matlysta VELIG iløpet av dagen... på morgen/formiddagen går det i salt potetgull etc for å døyve kvalmen, klarer ikke å spise ett vanlig måltid uten å sitte å brekke meg :(

Men fra middag og utover kvelden har jeg fint kunnet spist 4 måltider

Back
Topp