Flere med dårlig matlyst?

Pjokkenmamsen

Blir kjent med forumet
Sliter veldig med dårlig matlyst for tiden, er ikke kvalm eller noe sånt. Men har rett og slett ikke lyst på mat, spesiellt ikke middag. Blir sulten og, men da kan jeg rett og slett bare ta meg en brødskive. Føler andre gravide spiser alt de kommer over, og elsker mat. Er det andre der ute som sliter med matlysten, og hva spiser dere?
 
Godt du ikke er kvalm :)

Jeg har det litt sånn at det endrer seg med dagsformen.
Stort sett må jeg alltid spise om morgenen - hvis ikke blir jeg kvalm.
Jeg er kjempesulten og har lyst på mat. Men utover dagen trenger jeg ikke alltid å ha så god matlyst. Hender jeg starter å spise en brødskive eller middag, også finner jeg ut at det ikke var så godt likevel.

Kveldsmaten er derimot himmelsk. Da er det to brødksiver og melk. Alltid. Hehe.
Men jeg spiser ikke mer enn det jeg har gjort før jeg ble gravid. Bare litt anderledes.
 
Jeg hadde det som deg de første fire månedene av svangerskapet.. Nå derimot - er matlysten helt på topp! Dessverre har jeg ekstra lyst på alt som er søtt og fett. Huff...
 
samme her, dårlig i starten, men nå gomler jeg i meg hva som helst :) er ofte gottesyk osv men prøver å begrense :)
 
Ja, jeg hadde dårlig matlyst de 4 første månedene og pga kvalme. Men når den forsvant hadde jeg vanlig matlyst igjen, men nå har den forsvunnet igjen. Sjokolade derimot har jeg konstant lyst på, men prøver å begrense meg i ukedagene;) Men får satse på at matgleden kommer tilbake til meg snart. Merker jo at jeg blir slapp for at jeg ikke får i meg nok mat...skal ikke være enkelt dette..hehe.
 
Har det på samme måte. Skikkelig dritt lei middagsmat rett og slett..Men brødskiver og godteri går ned på høykant
 
Tror det har litt med plassmangel å gjøre for min del. Har ikke plass til så mye mat lenger, og føler ikke at jeg kan spise meg mett, og da smaker ikke maten like godt heller. 
Middag har jeg blitt dårlig på, mens brødskive og melk har jeg vært knallgod på under hele svangerskapet. My crave..:)
 
Back
Topp