flere med dårlig mage nå når det nærmer seg?

fruenfrahavet

Glad i forumet
Har vært skikkelig hard i magen frem til den siste uken...men nå er det motsatt....[:'(]   Husker det skjedde før fødslene med de andre 2 og, men ikke hvor lenge før.......
Flere?

Jepp...håper det betyr at det skjer noe snart[;)] 

Husker heller ikke hvor lenge det var før forrige gang[8|]

krysser fingren på at noe skjer snart ja [:D]
var hos jordmor i går, men glømte å spørre om dette. Hun trodde ikke jeg kom til å gå til termin pga magen er sunket kraftig ned og hodet er langt ned i bekkenet. skal på ny kontroll i neste uke...spennende...

Lykke til![:D]

takk det samme[:D]

Samme her også! Springer på do bare jeg har sett på mat nå[8D]
Men husker det gikk over til skikkelig diarè et par dager før fødsel sist, klyster er for pyser[:D]

og ikke minst mye luft[8D]

Hm, jeg har også ganske løs mage. Kan d være tegn på at noe er i gang? D har jeg ikke tenkt på=)

kan skrive under her.. jeg har hatt løs mage hele siste mnd.. flyr på do i ett sett...

ORIGINAL: mygirl26

Ja her renner det som en foss enkelte ganger hihihihi.....

Så ekkelt å da vettu....[&:]

æææææsjjj..... hehehe

Jeg og....ikke problemer med hard mage lengre hvertfall,nesten motsatt....redd for ikke rekke det noenganger.....flaut[&:]....og MASSE luft....foler meg som GasMan[:D][:D]

Renner rett igjen her også nå ja.
[8D]

Så godt det ikke bare er meg. Er vandt til å ha problemer med magen og har ikke hvert bortkjemt med do besøk før i svangerskapet, men nå er det hver dag noen ganger flere ganger for dagen. Men har ikke bare diare, jeg får også veldig vondt i magen. Tror uansett det er lenge igjen for meg. Skal til jordmor mandag...blir spennende

Jepp!
Kynnerene har blitt endel kraftigere siste ukene, og da reagerer kroppen med å bli løs i magen..

Synes også at magen er sunket, så er spent på jordmor-timen neste uke om hodet er festet[:D]

ORIGINAL: lillivanilli

og ikke minst mye luft[8D]

Samme her skikkelig uggen mage om dagen [:'(]Rett før sambo dør om natta [;)]Så det er bra eg er alene nå noen dager til [:D]

Blir mykje do springing om dagane no ja.. har fundert litt på om kva grunnen kan væra og om da kan væra eit tegn på att fødsel nærmer seg ??
Spennande å sjå att me er så mangen som har da sånn då--

jeg begynte å få skikkelig diare en uke for jeg fødde for 2 uker siden. jeg visste ikke at det var en sammenheng jeg..men jeg var glad jeg hadde tømt meg til fødselen begynte slik at det ikke skjedde noe da + at når jeg skulle gå på do etterpå så var det ikke hardt og vondt=)
Så dette kan være et hint det...var faktisk det for min del:):)

sniker fra november 09

Sliter også veldig med dette. Slitt med det i 2-3 uker. Må på do hele tiden. både 1 og 2. Men har jo ikke termin før 8 november. [:'(]

så bra at vi er mange om det da [:D]
godt å få det ut FØR fødselen....husker bare under min 1. fødsel at det kjentes ut som jeg måtte skikkelig på do idet press riene startet....kom heldigvis ikke noe gørr ut - kun ei nydelig jente[:)]

Back
Topp